Mazda MX-5 Karai: 165 kusů pro německý trh

Mazda představila další z řady limitovaných edicí modelu MX-5. Tentokrát bude vyrobena série 165 kusů, přičemž všechny poputují na německý trh.

Klepněte pro větší obrázek

Mazda přidala k označení MX-5 slůvko Karai, což znamená ostrý. Tohle provedení bezpečně poznáte podle jedovatě zeleného laku karoserie, který je kombinován s černými zrcátky a černou pevnou skládací střechou. Jde tedy o verzi Roadster Coupé. Ačkoliv má být limitovaná Mazda MX-5 ostrá, žádné úpravy na motoru nečekejte. Pod kapotou je standardní dvoulitr produkující sériových 160 koní. Pokud ale přeci jen toužíte po trochu sportovnějším chování, můžete si dokoupit upravené sání, případně si lze nechat doladit podvozek.

V interiéru převládá černá barva. Sportovní sedadla Recaro kombinují černou kůži a Alcantaru, přičemž je vše doladěno bílými švy. Na sportovní city majitelů mají hrát také kovové pedály. Speciálně u této edice nenajdete stříbrné dekory, jak tomu je u klasických verzí, vše je nahrazeno černým lakem. Základní cena Mazdy MX-5 Karai je 30 000 euro. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků