Mazda MX-5: facelift tentokrát již oficiálně

Zhruba před dvěma týdny byly na stránkách Evropského harmonizačního úřadu pro vnitřní trh nalezeny rendery zachycující omlazenou verzi velice populárního roadsteru MX-5. Ačkoli to už pro nás tedy není žádné překvapení, automobilka pustila do světa i první oficiální fotografii svého faceliftovaného modelu, který se svého představení dočká již za necelý měsíc v Paříži.

Současná verze nejprodávanějšího roadsteru světa již skutečně potřebovala omlazení jako sůl, a tak se návrháři pustili zejména do přední části, kterou upravili v duchu nejnovější designové koncepce Mazdy. Příď tak dostala trochu ostřejší charakter, který je podtržen černými kryty kolem mlhovek a protáhnutým otvorem. Drobné kosmetické úpravy byly provedeny i kolem předních světlometů. Spolu s faceliftem bylo do katalogu přidáno i několik nových litých kol, které v duchu filosofie „kola dělají auto“ můžou ve značné míře ovlivnit celkové působení vozu. Pár změn zaznamenáváme i z profilu, kde si takřka nelze nevšimnout nového prahu s dominantní hranou.

Automobilka novým vzhledem své žijící legendě skutečně pomohla a už teď jsou ohlasy ze strany veřejnosti převážně pozitivní. Na další fotografie a detaily si však ještě budeme muset počkat.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Facelift

 

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků