Mazda MX-5: facelift také pro evropské provedení

6 komentářů

Ghostyx
12. července • 16:47

No hlavne by se mela Mazda obecne zamyslet a konecne davat do svych aut od vyroby poradnou a konkurenceschopnou vybavu. Tzn. vsechny parkovaci asistenty, dvouzonovou klimu s vyvodem na zadni sedacky ve stredovem tunelu, integrovane led sviceni, symetricke el. ovladani prednich sedacek ve vyssi vybave, tzn. pro ridice a spolujezdce (a ne jenom pro ridice, jak je to doposud u CX5), jinak ji ani sebelepsi facelifty a sky technologie nepomuzou se dostat z krize a ztraty, kterou si natropila sama tim, ze usnula na vavrinech a v leccems ji ujel vlak... Doufejme, ze to tam konecne pochopili, i kdyz v pripade CX5 bohuzel jenom tak napul, coz je skoda, protoze je to jinak skvelej autak a odrazuje to od koupe spolu s predlouhou cekaci lhutou, ktera u prodejcu je vysvetlovana stylem "ber nebo nech byt". :-/

jj
12. července • 16:59

nevím, nevím. vývoj těhle serepetiček stojí určitě nějaké peníze a Mazda je jedním z nejmenších výrobců - určitě mají dost rozumu na to, aby vybrali strategii a pokud ji vidí v tom dělat věci jednoduché a pro trochu jiný segment než zbytek trhu, tak myslím, že to je i rozumné. Třeba u MX-5 by všechno tohle bylo přímo proti podstatě filosofie tohoto modelu, který je přímo postaven na jednoduchosti, čistotě a nekomplikovanosti.
je to bohovský auto a ze všech roadsterů a cabrií, kterýma jsem jezdil bych mu dal bez zaváhání přednost - jen kdyby měl o 1 cm víc místa pro hlavu při zatažené střeše :)

Ev Lo
12. července • 19:47

To jo, vyvody klimy na zadni sedacky jsou u mx5 zaklad.

Ghostyx
12. července • 22:07

Cti poradne a potom neco kritizuj... Pisu o Mazde obecne a ne o MX5. Schvalne uvadim jako priklad nove SUV CX5, ktere je hodne povedene, ale porad tam jsou nektere veci ponekud nedotazene a to je skoda, protoze by tady bylo dost zakazniku, kteri by si za to radi i priplatili.

lethal924
16. července • 8:06

toto je ale vlakno o MX-5chtel-li bych rypat, tak vlakno o aute, ne o priblizovadlech :-P

Pavel
12. července • 18:42

Jak se rika, jsou dulezite jen 3 veci: pridat vykon, pridat vykon, pridat vykon. Novy 2L mazdy sky-aktiv ma obdobny vykon o 1.000 otacek niz a vyssi kroutak, o novem 2L od Subaru/Toyoty ani nemluvě...

Doporučujeme

Články odjinud