Mazda MX-5 čtvrté generace odhalena, je nejkompaktnější v historii

14 komentářů

marepa
5. září • 20:41

asi pockam az ji uvidim nazivo, ale tohle se mne teda nelibi, a ani zadni svetla ve stylu Jaguaru to nezachrani :-/ale je pravda ze sem nikdy nebyl cilova skupina pro roadster, takze je to stejne uplne jedno

martin
4. září • 13:22

Toto nie je kompaktne, ale komicky male.

Hejl
4. září • 14:30

Uz jsi jel ve stare MX-5? Pak by ti zase prislel trebas takovy WV Eos, nebo Opel Cascada apod. jako nesmyslne nudny a zbytecne velky. Toto nema byt auto pro prakticke ridice, ale auto pro pozitek z jizdy. Ono celkove Mazda ma jinou filosofii - vem si Golf VII - to je spis takove dedkovske auto ve srovnani s trojkou (myslim co se silnice tyka) - dostanes 1.2, ci 1.4TSI strikacku, kterou nemusis tocit, protoze turbo a podvozek je naladen spis na jizdu po rovine a v zatackach se chova tezkopadne. Holt nekomu se libi konzervativni koncern a nekdo rad ridi, tak by si od WV nic nekoupil.
Pokud tato mazda vykouzli usmev na tvari jako ta predchozi, nebude te zajimat jak vypada, kolik to zere apod. - ale bude to po dlouhe dobe auto pro opravdove ridice.

martin
6. září • 1:15

Nebavime sa o bezpohlavnom VW a Cascade tazkej ako tank, ale o Jagu XK, Infiniti G, Mustangu a podobnych. MX5 je vizualne mala a ako moje auto vypada ma zaujima hodne. Tym nespochybnujem, ze MX5 jazdi zabavne, ale ja jazdim aj mimo mesto.

vanos
4. září • 22:06

Mazda je mozna agilnejsi nez golf, ale vyssi rychlost v zatacce dosahne ten golf. Rozdil 3 km/h ve slalomu mluvi celkem jasne (jen pro predstavu, golf je o ty same 3 km/h pomalejsi nez 911 S).

runner42
5. září • 8:08

U Miaty o rychlost nikdy nešlo.

Hejl
5. září • 8:27

To je jedna vec. Druha vec je ta, ze na zahranicnim serveru he Mazda rychlejsi jak ve slalomu tak zvladne vetsi lateralni pretizeni - a tam se testovalo na stejnych pneumatikach. Jedine co bylo u Golfu lepsi - o fous kratsi brzdna draha.

asd
4. září • 11:10

Nic moc. Hlavně mi nesedí ta příď s velkou tlamou a prasečíma očičkama. Zbytek exteriéru OK, interíér a technika super.

radon
4. září • 18:51

Vidim to podobne, predek takovej nejakej nezajimavej, snad to bude nazivo lepsi. Skoda, pritom nad M3 jsem uslintaval a byt jen trochu levnejsi, stala by uz pred barakem.

Efreeti
4. září • 10:03

Je to krasavice...na letní projížďky (tzn u nás tak 30dní v roce) si nedokážu představit nic lepšího.

LanRic
4. září • 10:19

S hardtopem celý rok;-)

runner42
4. září • 7:49

Krásné auto, doufejme že bude jezdit stejně dobře, jako ta stará.

Mitch
4. září • 8:41

Trochu mi ten interier pripomina novou Mazdu 3 a to je dobre. Kdyz jsem se rozhodoval mezi WV a Mazdou, interier byl jednim z plusu u Mazdy ( WV je proste takove bez emoci).

petko
4. září • 7:46

Trošku Jaguár F type, čo si ale myslím že je len výhoda! pekné

Doporučujeme

Články odjinud