Mazda MX-5 a 2 v "černé" sérii Sport Black

Britský importér automobilů značky Mazda představil sportovně střiženou edici Sport Black pro modely MX-5 a Mazda 2.

Poslední dobou se nám to jen hemží nejrůznějšími sériemi s přívlastkem Black, které však hýří všemi barvami, jen ne tou černou. Z psolední doby si možná vzpomenete na červený Mercedes – Benz C 63 AMG Black Series, stříbrná kupé Audi S-Line Black Edition nebo opulentní bílé SUV Lexus LX570 Black Bison. Do této jménem klamající partičky nyní přibyla Mazda MX-5 Sport Black, kterou ale propagační snímky ukazují v zeleném odstínu, ne nepodobném nedávné akční edici Mazda MX-5 Karai pro německý trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Sport Black 

Model MX-5/Miata se dnes těší pověsti nejoblíbenějšího dvoumístného roadsteru všech dob a značka Mazda neváhá průběžně upozorňovat na sepětí s motoristickým sportem (např. Mazda MX-5 55 Le Mans). Nejinak je tomu i v tomto případě, kdy se však autoři nové edice Sport Black nechali inspirovat závodním provedením Mazda MX-5 GT z letošního šampionátu Britcar Production GTN. Smutnou zprávou je ale skutečnost, že ani jedna z dotčených řad nenabízí žádná vylepšení jízdních výkonů, neboť jde především o novou škálu barevných odstínů a rozšířený seznam standardní výbavy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Model MX-5 Sport Black se vyznačuje černě lakovanou snímatelnou střechou a podobně zbarvenými sedmnáctipalcovými litými ráfky, přičemž zákazníci mohou volit z barevných odstínů zelená Spirited, bílá Crystal a červená Velocity. Interiér je vyveden v černé kůži s béžovým stehováním, leskle černě lakovanými panely na volantu a palubní desce a plaketou s pořadovým číslem. O pohon se stará standardní zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l v kombinaci s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou. V sérii MX-5 Sport Black vznikne 500 vozů, které se budou v Anglii prodávat v přepočtu za 635 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mazda 2 Sport Black

Mazda 2 Sport Black je k mání pouze s pětidveřovou karoserií a stejně jako MX-5 Sport Black se vyznačuje černě lakovanými šestnáctipalcovými koly a střechou a barevnými odstíny karoserie zelená Spirited, bílá Crystal a červená True Red (oproti Velocity je nemetalická). Ve výbavě najdeme také přední mlhovky, sportovní zadní nárazník ze sortimentu příslušenství nebo zatmavená okna v zadní části karoserie, chybět nemohou ani speciální koberce a číslované štítky. Standardem je zážehový čtyřválec s objemem 1,3 l, produkce bude omezena na 618 vozů a ceny začínají v přepočtu na 342 000 Kč (354 000 Kč s barvami Spiritek a Crystal).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků