Výkon motoru 131 HP a točivý moment 150Nm je pro takové malé lehké autíčko(1000kg) určené k víkendovým výletům po točitých okreskách naprosto dostačující. Je to motor Skyactive G 1.5 známý z Mazdy3, který byl rozsáhle modifikován. Dostal novou hlavu válců, změnilo se sání a výfuk, a taky má novou zvláště jemně vyváženou klikovku. S přímým vstřikováním dává 90% výkonu už při 2000 otáčkách. Hlavní ale je že s točí s nevídanou chutí a intenzitou. Svůj max.výkon 131HP podává až při 7000 otáčkách. Kdo chce víc? Výkon motoru je jedna věc, co s ním uděláš, je věc druhá. Záleží na celkové konstrukci vozu, tzn. podvozku, převodovky, rozložení hmotnosti, tuhosti atd. Vyzkoušet v praxi a potom kritizovat!
Uvidíme, jak bude vypadat bratříček Fiat 124, který bude s MX-5 sdílet stejnou výrobní linku. Pravděpodobně bude ještě půvabnější a určitě nabídne výkonnější motory!!! :-)
FIAT 124 bude luxusní proti MX5.
o tej 1.5 v Europe som cital iba na Autorevue, zvlastne. Ako dost mozne, ze pri starte predaja bude k dispozicii iba 1.5, ale inak by to bola bieda, to asi nik nekupi. Do CX-3 je standart 2.0 88kw, a sem toto, nedava logiku to cele. Skor opacne by som to ocakaval.
Motor se mi nelíbí, tohle přece není auto pro předvádění se, ale pro vlastní potěšení a tam bych přivítal dvoulitr laděný jako 1,5ku.
Dobra zprava, Mazda je nastesti znama tim, ze jejich svarovaci roboti delaji co maji :-)
no to je solidní ošklivost, pak se Mazda nemá divit, že ji tu nikdo nekupuje...
Mazda MX5 je nejúspěšnější sporťák na světě. Prodalo se ho za 25let už kolem 940.000 kusů.
Mne sa naopak to auticko paci.Je to kultove auto a myslim,ze s predajom nebudu mat problemy.Ale tak je pravda,ze nie kazdemu sa musi pacit.
To víš že jo, rozumbrado. Proto mají do konce roku vyprodáno :D
A nebude vyprodano jen kvuli tomu, ze planuji nizke prodeje?Na atmosferickou 1.5tku do auta pro zabavu s cenou tak kolem pul mice bych teda necekal ... zlatej swift sport za 350.
Za 350 je i luxusní vodní skútr. Ale stejně jako Swift to není cabrio zadokolka, takže srovnávat je nemá logiku.
Logiku to má, protože obě auta mají sportovní naturel. A u roadsteru jsou očekávání ohledně motoru vyšší než u derivátu normálního auta. Objem 1,5 L je opravdu výsměch i na tu nízkou hmotnost.
honza: Srovnávat předokolku a zadokolku logiku fakt nemá a "sportovno" v tom nehraje roli. Každopádně atmo 1.5 je průser, s tím souhlasím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.