Mazda Deep Orange 3: jak vypadá budoucnost podle studentů?

Na světě je zajímavý koncept Mazda, který tentokrát není přímo dílem samotné automobilky, ale o který se postarali studenti. Základ vozu má na svědomí Clemson University. K vidění byl už minulý rok v Los Angeles na SEMA show. Nově na tento základ byly nasazeny panely karoserie. O jejich design se pro změnu postaral Frederick Naaman z Art Center College of Design. Jak tedy vypadá budoucnost?

Sedany | Design | Mazda

Nová Mazda 3 s karoserií sedan na prvních fotkách

Design není zas takovým překvapením. V podstatě jde ve stopách posledních konceptů a nutno podotknout, že výsledek rozhodně nevypadá špatně. Co se techniky týká, tam připravili studenti zajímavý systém. Samozřejmě jde o hybrid, který by se měl variabilně měnit z předokolky na zadokolku, respektive čtyřkolku. Přední nápravu pohání spalovací motor, vzadu je elektromotor. A aby toho nebylo málo, dostala studie Deep Orange 3 koncepci sedadel 3+3, takže odveze šest lidí.

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků