Mazda Deep Orange 3: jak vypadá budoucnost podle studentů?

Na světě je zajímavý koncept Mazda, který tentokrát není přímo dílem samotné automobilky, ale o který se postarali studenti. Základ vozu má na svědomí Clemson University. K vidění byl už minulý rok v Los Angeles na SEMA show. Nově na tento základ byly nasazeny panely karoserie. O jejich design se pro změnu postaral Frederick Naaman z Art Center College of Design. Jak tedy vypadá budoucnost?

Design | Sedany | Mazda

Nová Mazda 3 s karoserií sedan na prvních fotkách

Design není zas takovým překvapením. V podstatě jde ve stopách posledních konceptů a nutno podotknout, že výsledek rozhodně nevypadá špatně. Co se techniky týká, tam připravili studenti zajímavý systém. Samozřejmě jde o hybrid, který by se měl variabilně měnit z předokolky na zadokolku, respektive čtyřkolku. Přední nápravu pohání spalovací motor, vzadu je elektromotor. A aby toho nebylo málo, dostala studie Deep Orange 3 koncepci sedadel 3+3, takže odveze šest lidí.

Mazda 3 2.261
Rok výroby: 2008
Stav: 158 189 km
Cena: 150 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 179 000 Kč
Mazda 3 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 110 153 km
Cena: 144 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků