Mazda CX-9 přijede na autosalon v Los Angeles. V Evropě ale nebude

Mazda představí 17. listopadu na autosalonu v Los Angeles novou generaci velkého SUV CX-9. Přejde na soubor technologií Skyactiv, takže vyjede na lehčí platformě, zřejmě půjde o upravený základ z Mazdy 6. Dostane i nové úspornější motory a převodovky.

Podle Mazdy má nový model CX-9 jezdit lépe než nejbližší rivalové, ale teprve přímé srovnání s konkurenčními vozy ukáže, jak na tom bude. Otazníky také vizí nad oficiálním prodejem novinky v Evropě. 

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Hatchbacky | Mazda | Kia | Škoda Fabia

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Podle posledních zpráv by měla Mazda CX-9 dostat vlastní čtyřválec 2,5 l s přeplňováním, což by byla první přeplňovaná verze motoru Skyactiv.

Základní modely budou mít pouze pohon předních kol, čtyřkolka se objeví u lépe vybavených verzí, případně za příplatek. Cílovými trhy pro SUV Mazda CX-9 je Severní Amerika, Austrálie a Rusko.

Mazda 3 2.261
Rok výroby: 2008
Stav: 158 189 km
Cena: 150 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 179 000 Kč
Mazda 3 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 110 153 km
Cena: 144 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků