Mazda CX-9: facelift ve stylu CX-5 odhalen

Mazda CX-9 se dočkala faceliftu. Přestože tento model u nás v prodeji není, občas jej na silnicích můžete potkat. Důvodem je fakt, že se velké SUV v nedávné minulosti na chvilku v showroomech značky přeci jen objevilo. Tenkrát šlo o auta původně určená pro ruský trh. Od roku 2007, kdy tento model vstoupil na trhu, prodala Mazda přes 210 000 exemplářů v 74 zemích světa.

Mazda

Mazda CX-9: japonský crossover s americkými rozměry

Letos nastal nejvyšší čas pro modernizaci, která ale podle všeho nepřinese žádné podstatné změny. Zapomenout můžeme rovnou na technologie Skyactiv, ty se modelu CX-9 zatím netýkají. Novinkou je především jiný design inspirovaný kompaktní CX-5 a novou Mazdou 6. Zda to omlazené CX-9 sluší nebo ne, to můžete posoudit na prvních oficiálních fotografiích. Premiéra je naplánovaná na autosalon v Sydney.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mazda 3 2.261
Rok výroby: 2008
Stav: 158 189 km
Cena: 150 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 179 000 Kč
Mazda 3 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 110 153 km
Cena: 144 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek