Mazda CX-7: omlazení příchazí (spy photos a první foto)

Ačkoli to vypadá, že Mazda CX-7 dorazila na trh jen přednedávnem, pravda je taková, že tento rok tomu bude již tři roky. Příchod nového modelu se nepředpokládá dříve než v roce 2013, a tak musí automobilka vsadit na menší facelift.

Sotva k nám dorazily špionážní fotografie z testování v americkém Michiganu, automobilka facelift CX-7 oficiálně představila na autosalonu v Torontu. Spolu se snímky pohotových fotografů si tak tentokrát můžete prohlédnout i první oficiální fotografie.

Změny v designu jsou podle očekávání zejména v místech předního nárazníku, který dostal větší otvory pro přívod vzduchu k motoru. Také zadní nárazník má upravený tvar a pozměněné jsou přední i zadní světla. V interiéru nyní najdeme nový přístrojový panel, informační displej s úhlopříčkou 4,1 palce a několik nových vychytávek jako bluetooth handsfree.

Pod kapotou došlo k vůbec nejzásadnější změně - k vozu si nyní budete moci objednat větší, ale paradoxně méně výkonný a úspornější motor o objemu 2,5 litru. S výkonem 160 koní bude úspornější alternativou aktuálné nabízeného agregátu 2,3 turbo s výkonem přes 240 koňských sil.

Na náš trh by se faceliftovaná CX-7 měla dostat na sklonku letošního léta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mazda CX-7 po faceliftu oficiálně

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
Mazda CX-7 facelift při testech v zámoří

Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 165 000 Kč
Mazda 3 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 110 153 km
Cena: 138 000 Kč
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků