Mazda CX-7: omlazení příchazí (spy photos a první foto)

Ačkoli to vypadá, že Mazda CX-7 dorazila na trh jen přednedávnem, pravda je taková, že tento rok tomu bude již tři roky. Příchod nového modelu se nepředpokládá dříve než v roce 2013, a tak musí automobilka vsadit na menší facelift.

Sotva k nám dorazily špionážní fotografie z testování v americkém Michiganu, automobilka facelift CX-7 oficiálně představila na autosalonu v Torontu. Spolu se snímky pohotových fotografů si tak tentokrát můžete prohlédnout i první oficiální fotografie.

Změny v designu jsou podle očekávání zejména v místech předního nárazníku, který dostal větší otvory pro přívod vzduchu k motoru. Také zadní nárazník má upravený tvar a pozměněné jsou přední i zadní světla. V interiéru nyní najdeme nový přístrojový panel, informační displej s úhlopříčkou 4,1 palce a několik nových vychytávek jako bluetooth handsfree.

Pod kapotou došlo k vůbec nejzásadnější změně - k vozu si nyní budete moci objednat větší, ale paradoxně méně výkonný a úspornější motor o objemu 2,5 litru. S výkonem 160 koní bude úspornější alternativou aktuálné nabízeného agregátu 2,3 turbo s výkonem přes 240 koňských sil.

Na náš trh by se faceliftovaná CX-7 měla dostat na sklonku letošního léta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mazda CX-7 po faceliftu oficiálně

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
Mazda CX-7 facelift při testech v zámoří

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků