Mazda CX-7 2010: úspěšné SUV ve Frankfurtu s faceliftem

Vcelku úspěšné SUV od Mazdy se již brzy předvede v novém světle, nečekejte však žádné zásadní změny, CX-7 pouze změnila tvář a do její nabídky agregátů byl nasazen nový, výkonnější diesel.

Přesně za měsíc otevře letošní frankfurtský autosalon své brány pro novináře a odbornou veřejnost, zatímco běžní lidé se na tuto velikolepou světovou událost dostanou až o 2 dny později. Z uvedené informace nevyplývá nic jiného, než to, že přesně za měsíc si v expozici budeme moci prohlédnout několik zajímavých novinek, od dravé Mazdy MX-5 Superlight až po „civilní“ SUV CX-7, které se záhy dostane do prodejů v mírně upravené podobě.
Mazda k inovaci modelu CX-7 přistoupila velmi citlivě, čemuž v konečném důsledku odpovídá i velice skromný seznam provedených úprav, ty největší přitom můžeme pozorovat na „usmáté“ přední masce, která se více zapadá do současného designového směrování automobilky.
Druhou podstatnou novinkou je nasazení nového 2,2 litrového dieselového agregátu MZR-CD splňujícího emisní normy Euro V a nabízejícího dobrý poměr výkonu a výsledné spotřeby. Novinka se může pochlubit výkonem 127 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm, neméně zajímavě přitom vypadá i kombinovaná spotřeba, která činí 7,5 l/100 km. Sázka na to, že se tento agregát brzy stane v CX-7 bestsellerem by tak nemusela dopadnout prohrou...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jemně inovovaná Mazda CX-7
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků