Mazda CX-7 2010: úspěšné SUV ve Frankfurtu s faceliftem

Vcelku úspěšné SUV od Mazdy se již brzy předvede v novém světle, nečekejte však žádné zásadní změny, CX-7 pouze změnila tvář a do její nabídky agregátů byl nasazen nový, výkonnější diesel.

Přesně za měsíc otevře letošní frankfurtský autosalon své brány pro novináře a odbornou veřejnost, zatímco běžní lidé se na tuto velikolepou světovou událost dostanou až o 2 dny později. Z uvedené informace nevyplývá nic jiného, než to, že přesně za měsíc si v expozici budeme moci prohlédnout několik zajímavých novinek, od dravé Mazdy MX-5 Superlight až po „civilní“ SUV CX-7, které se záhy dostane do prodejů v mírně upravené podobě.
Mazda k inovaci modelu CX-7 přistoupila velmi citlivě, čemuž v konečném důsledku odpovídá i velice skromný seznam provedených úprav, ty největší přitom můžeme pozorovat na „usmáté“ přední masce, která se více zapadá do současného designového směrování automobilky.
Druhou podstatnou novinkou je nasazení nového 2,2 litrového dieselového agregátu MZR-CD splňujícího emisní normy Euro V a nabízejícího dobrý poměr výkonu a výsledné spotřeby. Novinka se může pochlubit výkonem 127 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm, neméně zajímavě přitom vypadá i kombinovaná spotřeba, která činí 7,5 l/100 km. Sázka na to, že se tento agregát brzy stane v CX-7 bestsellerem by tak nemusela dopadnout prohrou...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jemně inovovaná Mazda CX-7
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 165 000 Kč
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 104 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 76 270 km
Cena: 210 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků