Chcem kupit tuto novu verziu. Neviete prosim vas, kedy pride na trh? Dakujem
Zeptej se dealera, pravděpodobně je už ve výrobě, takže pokud 12/2014 objednáš , někdy v 4-5/2014 by mohla dorazit.
Dakujem, myslim ze sa na novu verziu oplati pockat
CX-5 2.0L AWD AT je v současnosti TOP volba. Za cca 8OO k CZK v plné palbě, s kombi spotřebou cca 8 l/100 km, s vymakanou atmosférou a celkovým zpracováním, s výbornýmí jízdními vlastnostmi a s vysokou spolehlivostí nemá prostě na trhu konkurenci.
V této kombinaci je to slabé. Ale s tou 2,5 by to už mohlo být o dost lepší.
Já s CX-5 jezdil. Ubezpečuji tě, že to slabé není. Pokuď chceš závodit, překračovat povolené limity a chovat se na silnici jak prase, kup si třeba Dodge Viper, mně je to fuk.
Pojem bezpecne predbiehanie asi panovi nic nevravi :-P
A pozor, kdo chce výkonný motor, je automaticky pirát a prase :-D
Velky atmo stvorvalec 2,5l - nadhera, tak to ma byt.
Predpokladam projede v radech jednotech kusu po cele Evrope
Nevím proč. Mít v autě oturbený nízkoobjemový vysavač, není snem každého Evropana
jj, tie male nizko objemove turba su dobre akurat tak na rozjazdoch na krizovatkach v meste. A potm myslia, ze sa mozu merat s jpn atmo 6 valcami :-) :-) :-)
Holt se pozná znalec. 2,5l nízký objem a turbo v mazdě s benzínem - na to jste přišel jak?
Hele znalce, nejprve CTI pak pis ...
Chvíli jsem přemýšlel nad tím, co znamená zkratka CTI a pak mi to došlo :-) Přečetl jsem si ten příspěvek pořádně. To jsem se zase jednou ztrapnil, klopim uši, beru zpět, omlouvám se a už mlčím.
u nas sa toho naozaj moc nepreda, u nas mazda doteraz moc neletela, ale po FL to uz moze byt zaujimavejsie na kupu aj s mazdou 6ten 2.5l vypada slusne co to sily , vydrze a spotreby voci silnejsej 2.2D, myslem ze pojde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.