Mazda CX-3: Český ceník odhalen, připravte si minimálně 379 900 Kč

Také Mazda CX-3 prožívá na autosalonu v Ženevě oficiální evropskou premiéru. Přestože bylo o tomto autě už vše napsáno, pořád stojí za pozornost. Především proto, že v rámci ženevského autosalonu zveřejnila Mazda oficiální český ceník. Takže, pokud se hodláte CX-3 pořídit, připravte si minimálně 379 900 Kč.

SUV | Video | Premiéry | Mazda

Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Základní provedení nese výbavu Emotion a pod kapotou má benzinový dvoulitr s výkonem 88 kW (120 k). Přirozeně je zde také manuální převodovka. Ke stejnému motoru si můžete pořídit i automat, ale to musíte přeskočit výbavu Challenge a sáhnout až po třetí úrovni Attraction. V takovém případě zaplatíte za CX-3 už 524 900 Kč.

Výkonnější dvoulitr (110 kW/150 k) je standardně spojen s pohonem všech kol a dostupný je pouze s nejvyššími výbavami Revolution nebo Revolution Top. Za nejlevnější čtyřkolku tím pádem zaplatíte 565 900 Kč, pokud se spokojíte s manuálem.

Hatchbacky | První svezení | Mazda

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Naftová část nabídky zahrnuje pouze jeden motor, a sice patnáctistovku Skyactiv-D o výkonu 77 kW (105 k). Vybírat můžete to, zda chcete předokolku (minimálně 479 900 Kč), čtyřkolku (594 900 Kč od výbavy Revolution) nebo čtyřkolku s automatem (639 900 Kč s výbavou Revolution).

Základní výbava Emotion obsahuje šestnáctipalcová plechová kola, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná okna, audio, centrální zamykání nebo asistent rozjezdu do kopce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků