Mazda Atenza alias Mazda6 2,0 Style Edition: více stylu pro domácí

Mazda včera oficiálně představila stylovou verzi modelu Atenza (u nás známého jako Mazda6), která kromě bohaté výbavy nabídne i pár vylepšení zevnějšku. Půjde o pouze další limitovanou edici do počtu, nebo přišlo marketingové oddělení na něco převratného?

Mazda Atenza 2,0 Style Edition bude, jak už název napovídá vybavena standardním dvoulitrovým čtyřválcem s výkonem 108 kW/147 koní, přičemž u této edice se o přesun síly z motoru na kola přední nápravy stará pětistupňový automat. Z pohledu technického se toho moc nezměnilo a tak můžeme rovnou přejít na změny zevnější.  

Pro „šestku“ v této stylové edici jsou exkluzivně připraveny i dva nové barevné odstíny dostupné pouze pro tuto verzi. Jde přitom o stříbrnou metalízu s nádechem fialové a tmavomodrou. Další specialitkou jsou boční LED směrovky umístněny v zpětných zrcátkách, integrované přední mlhovky zadní zatmavěná okna. Zvenčí pak ještě pozornost upoutají 17-ti palcová litá kola a uvnitř potěší kožené čalounění volantu a hlavy řadící páky. Vskutku standardní „limitovka“, nicméně v Japonsku se podobné edice těší veliké oblibě.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda Atenza 2,0 Style Edition
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků