Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne výkon 136 koní a spotřebu 3,2 l/100 km

Automobilka Mazda v Tokiu vystavila také hybridní verzi svého kompaktního modelu Mazda 3.

S ohledem na přiložené oficiální snímky je třeba předeslat, že značka Mazda na svém domácím trhu prodává v Evropě známé vozy Mazda 3 pod označením Axela. A teď k tomu nejdůležitějšímu. Na právě probíhající autosalon v Tokiu automobilka z Hirošimy přivezla hybridní provedení své „trojky“. Nese označení Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid zůstane zatím určena pouze domácímu publiku

Jádrem hybridní pohonné soustavy je zážehový čtyřválec 2,0 l SKYACTIV-G. Ten se v současnosti prodává ve výkonových verzích 88 a 121 kW, ovšem v tomto případě byl dále podladěn až na 73 kW. Podporou mu je v převodové skříni vestavěný elektromotor s výkonem 82 koní (60 kW) a točivým momentem 208 Nm a pohonná soustava modelu Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne celkový výkon 136 koní (100 kW).

Zajímavosti | Palivo | Fascinace | Premiéry | Mazda | První svezení

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Jak je vidět z přiložených snímků, akumulátory a další prvky celého hybridního systému jsou umístěny za zadními sedadly. Výrobce slibuje pohotovostní hmotnost 1 390 kg a průměrnou spotřebu 3,2 l/100 km podle japonského cyklu JC08. Nová Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid (Axela) má na japonském trhu vstoupit do prodejů již v průběhu následujících týdnů, o dostupnosti tohoto modelu na exportních trzích zatím informace nemáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků