Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne výkon 136 koní a spotřebu 3,2 l/100 km

Automobilka Mazda v Tokiu vystavila také hybridní verzi svého kompaktního modelu Mazda 3.

S ohledem na přiložené oficiální snímky je třeba předeslat, že značka Mazda na svém domácím trhu prodává v Evropě známé vozy Mazda 3 pod označením Axela. A teď k tomu nejdůležitějšímu. Na právě probíhající autosalon v Tokiu automobilka z Hirošimy přivezla hybridní provedení své „trojky“. Nese označení Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid zůstane zatím určena pouze domácímu publiku

Jádrem hybridní pohonné soustavy je zážehový čtyřválec 2,0 l SKYACTIV-G. Ten se v současnosti prodává ve výkonových verzích 88 a 121 kW, ovšem v tomto případě byl dále podladěn až na 73 kW. Podporou mu je v převodové skříni vestavěný elektromotor s výkonem 82 koní (60 kW) a točivým momentem 208 Nm a pohonná soustava modelu Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne celkový výkon 136 koní (100 kW).

Zajímavosti | Fascinace | Premiéry | Mazda | Palivo | První svezení

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Jak je vidět z přiložených snímků, akumulátory a další prvky celého hybridního systému jsou umístěny za zadními sedadly. Výrobce slibuje pohotovostní hmotnost 1 390 kg a průměrnou spotřebu 3,2 l/100 km podle japonského cyklu JC08. Nová Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid (Axela) má na japonském trhu vstoupit do prodejů již v průběhu následujících týdnů, o dostupnosti tohoto modelu na exportních trzích zatím informace nemáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 165 000 Kč
Mazda 3 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 110 153 km
Cena: 138 000 Kč
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků