Mazda 3 s malým dieselem 1,5 l nakonec na českém trhu nebude

22 komentářů

Honza
21. května • 13:15

je škoda že nebudou dávat malou naftu do trojky, protože by to byl asi jediná spolehlivá nafta, 2.2 je vysoce problematická, extrémně se mazdě nepovedla, problém je s vačkami které mají extrémně vysoký oděr a co dokáží kovové piliny udělat v motoru za paseku ... stačí jít jen na fora mazdy, 1.5 byla díky jiné konstrukci na vačkách úplně bezproblémová ... fakt škoda, jsou to jinak geniální motory konstrukčně

kopol
23. května • 13:33

hm, vytvorit spolahlivy, odovlny, vykonny diesel nie je sranda.
Z azie sa to podarilo len korejcom, kde ich motory 1,6 CRDI su spickou v spolahlivosti a ani vykonom to nie je zle. Trochu pokrivkava uspornost, ale pomer cena vykon spolahlivost je fantasticky.Okrem korejcov nie je na svete mimoeuropska automobilka, ktora by dokazala vyrabat slusne naftaky (slusne myslim, ze sa neposeru po 150tkm).Kto chce Mazdu - rychlu kupujte 2.0 benzin, uz aj oni pracuju ma malom turbobenzine - je to len otazka casu, kedy sa dvojlitre z ponuky stiahnu.

cudzinec11
23. května • 15:09

Preboha nestras. Mazda pracuje na Skyactiv II a bude este III, potom elektrifikacia, vsetko benziny bez turba s objemom 1.5, 2.0 a 2.5.

jtdm2
23. května • 16:42

Na autoformum.cz podobne strasia s Octaviou: Kupujte 1.2 TSI kym este je...... potom ho zrusia a bude len 3valec 1.0 TSI :)

jtdm2
23. května • 15:03

"hm, vytvorit spolahlivy, odovlny, vykonny diesel nie je sranda."
Potom je vcelku zaujimave kto ze to vytvoril diesel ktory mam v nicku (teda pokracovanie JTD) :)
Ale ano, rozhodne je europsky.
Vlastne inde ako v Europe sa diesle v osobakoch moc nepouzivaju.

jtdm2
23. května • 7:17

Podobny problem mali diesle v Subaru?
Mozno by vackam pomohol olej bez normy ACEA C3, ale zase by ublizil DPF. :)

Mičurin
20. května • 11:43

Nafta do osobáku? Dnes už není důvod.

bzzz
20. května • 13:55

Tak tak, nabidka downsized x-krat foukanych benzinovych 3-4 hrnku je preci tak pestra, ze si vybere i narocnejsi ridic ;-)

Tomáš Marný
21. května • 21:41

Mám novou Mazdu3 s benzínovým dvoulitrem. Bez turba. Bezva zrychlení i spotřeba, cena myslím byla taky dobrá.

jtdm2
20. května • 16:28

Prave Mazda (asi jedina) vyraba benziny ktore nie su downsized.
Potom by sme sa mohli bavit ci nahodou 1.6 turbodiesel nie je podobny downsizing. Tiez su to motory ktorych vykon je dany hlavne turbom.
Diesel bez downsizingu by bol asi
https://www.autickar.cz/clanek/autickar-za-volant... ...
:)

Mičurin
20. května • 15:43

Ne. Nabídka benzínů je narozdíl od chrochtáků bez tříturb a čtyřturb. Dvouturbo je také poměrně vzácné. Veyrona do toho netahám. BTW prodávají se i atmosféry s nepřímovstřikem.

Tom
20. května • 9:48

To nevadí. Mazda má skvělé benzínové motory. ;-)

Vin
20. května • 17:37

Ano , ale chtelo by to nejaky sestival skyactiv.

ACE
20. května • 12:38

Přesně, moje řeč, benzíny v podstatě nemají přímou konkurenci. Ten kdo chce dýzl tak si koupí stejně nějakou konfekci.

stealth01
23. května • 20:37

To jsou hodně silna slova. Nějaká fakta, kromě šílených kompresnich poměrů?

Honza M.
20. května • 12:22

Ty má také např. koncern VW nebo Ford... navíc k tomu i ty diesely.

jtdm2
20. května • 18:24

OK, to áno, ale už staršieho dáta.
U tých nových možno dostaneš vysoký výkon, nízku spotrebu, ale oproti mazde (podľa názoru redaktorov) dosť nudný prejav.

Honza M.
20. května • 20:05

Například 1.0 EcoBoost je velmi živý a opravdu příjemný motor.

Honza M.
21. května • 18:45

Kolik z vás mínusářů s tím motorem jelo? Já ano.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza M.
22. května • 12:11

Co takhle napsat vlastní zkušenost, místo toto trapného klikání na "nesouhlasím" ?

mikes
22. května • 23:16

Netlač na ne, oni umi jenom klikat...

jtdm2
20. května • 20:43

Pokial ide o Ford tak som myslel skor 6valce co mali sportovo ladene Mondea. O 1.0 EB nic neviem, no mozny je dobry. Skusil som akurat 1.6 EB a ten mi prisiel vcelku nudny ale usporny.

Doporučujeme

Články odjinud