Mazda 3: maskování ubývá (spy photos)

Špionážním fotografům se opět podařilo zachytit novou Mazdu 3 modelového roku 2010, která se ale u prodejců objeví již v létě 2009. Ačkoli první testovací vozy nesly nezbytné kilogramy kamufláže, nejnovější série snímků odhaluje toho mnohem více - například zajímavě tvarované přední světlomety či zadní svítilny.

Dle dostupných informací má být nová trojka sportovnější než ta současná, celkově naroste do délky i do šířky. Vůz bude stát na nové podvozkové platformě C1, kterou dostane i příští generace Fordu Focus. Inženýři připravili pro „trojku” rovněž novou šestistupňovou manuální převodovku - ta bude v různém odstupňování spojena s motory, které jsou i v současné nabídce, teda kromě nejsilnějšího z nich. Tím má být dvaapůllitrový zážehový čtyřválec.

Ve výbavě vozu nebudou chybět komfortní prvky jako satelitní navigace, MP3 audiosystém s pevním diskem nebo kožené čalounění sedadel. Zachycený vůz má představovat novinku mezi karoseriemi „trojky“ - Grand Touring sedan, který má být prostornější a variabilnější než ten současný.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Trojka s menším maskováním

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mazda 3 MR2010 při testech

Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 165 000 Kč
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 104 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 76 270 km
Cena: 210 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků