Mazda 2 Fit for Fun: specialitka pro Němce

Mazda se rozhodla podpořit prodeje svého nejmenšího modelu v Německu, speciální sportovní edicí s názvem Fit for Fun, který slibuje, že jde o hravý model vhodný zejména pro mladé lidi. Pod kapotou se přitom nachází 1,3 litrový agregát MZR s výkonem 63 kW/86 koní, což na jízdu po městě bohatě stačí.

Mnohem zajímavější je však zevnějšek, který byl upraven dynamičtějším bodykitem, zatmavěnými světlomety, zadním spoilerem a 16-ti palcovými litými koly. Kromě toho, disponuje vůz v této verzi i vcelku slušnou výbavou, v níž nechybí ani automatická klimatizace, systém kontroly trakce, či systém kontroly stability DSC. Potěší i vestavěný palubní počítač a dešťový senzor.

Výroby se dočká pouze 400 kusů, přičemž tato specialitka není za cenu 15 800 euro (zhruba 395 000 Kč) až tak nedostupná.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda 2 Fit for Fun
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků