Mazda 2 Fit for Fun: specialitka pro Němce

Mazda 2 Fit for Fun: specialitka pro Němce

Mazda se rozhodla podpořit prodeje svého nejmenšího modelu v Německu, speciální sportovní edicí s názvem Fit for Fun, který slibuje, že jde o hravý model vhodný zejména pro mladé lidi. Pod kapotou se přitom nachází 1,3 litrový agregát MZR s výkonem 63 kW/86 koní, což na jízdu po městě bohatě stačí.

Mnohem zajímavější je však zevnějšek, který byl upraven dynamičtějším bodykitem, zatmavěnými světlomety, zadním spoilerem a 16-ti palcovými litými koly. Kromě toho, disponuje vůz v této verzi i vcelku slušnou výbavou, v níž nechybí ani automatická klimatizace, systém kontroly trakce, či systém kontroly stability DSC. Potěší i vestavěný palubní počítač a dešťový senzor.

Výroby se dočká pouze 400 kusů, přičemž tato specialitka není za cenu 15 800 euro (zhruba 395 000 Kč) až tak nedostupná.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda 2 Fit for Fun
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 94 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 135 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 400 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků