Mazda 2 Fit for Fun: specialitka pro Němce

Mazda se rozhodla podpořit prodeje svého nejmenšího modelu v Německu, speciální sportovní edicí s názvem Fit for Fun, který slibuje, že jde o hravý model vhodný zejména pro mladé lidi. Pod kapotou se přitom nachází 1,3 litrový agregát MZR s výkonem 63 kW/86 koní, což na jízdu po městě bohatě stačí.

Mnohem zajímavější je však zevnějšek, který byl upraven dynamičtějším bodykitem, zatmavěnými světlomety, zadním spoilerem a 16-ti palcovými litými koly. Kromě toho, disponuje vůz v této verzi i vcelku slušnou výbavou, v níž nechybí ani automatická klimatizace, systém kontroly trakce, či systém kontroly stability DSC. Potěší i vestavěný palubní počítač a dešťový senzor.

Výroby se dočká pouze 400 kusů, přičemž tato specialitka není za cenu 15 800 euro (zhruba 395 000 Kč) až tak nedostupná.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda 2 Fit for Fun
Mazda 3 2.261
Rok výroby: 2008
Stav: 158 189 km
Cena: 150 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 179 000 Kč
Mazda 3 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 110 153 km
Cena: 144 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 54 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků