Maybach 72: prodloužení prodlouženého

Drahá značka Maybach sice není v otázce exkluzivity původně zamýšlenou konkurencí značkám Rolls-Royce nebo Bentley, to však neznamená, že by její vozy nevolaly po zvláštních variantách. Model zaujal jistou společnost, které se zdál původní Maybach 62 se svojí délkou přes šest metrů příliš krátkým, takže připravila ještě rozměrnější prototyp Maybach 72. Z nárustu délky těží pochopitelně prostor v zadní části interiéru, jenž umožnil instalaci dvou dalších, plnohodnotných sedadel umístěných proti směru jízdy, takže celkem usadí šest pasažérů, z nichž každý má posezení jako prezident některé z afrických republik. S cenou 780 000 dolarů je tento Maybach 72 přesně dvakrát tak drahý jako standardní Maybach 62.

O tomto autě se toho moc neví. Jeho současný majitel však tvrdí, že se jedná o model z roku 2004, který má dnes na svém tachometru pouhých 800 km. Inu, jízda s takovým monstrem zřejmě nebude zvláště ve městě žádným potěšením. Pochopitelně pro řidiče... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 72
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků