Maybach 57S kupé od Xenatecu je skutečností

Již na tomto místě jsme vás informovali o svérázném nápadu společnosti Xenatec modifikovat velký sedan Maybach 57S do podoby rozložitého kupé. Jakkoli se vám to mohlo zdát ztřeštěné, nyní se to stalo realitou, první prototyp 57S kupé byl právě představen.

Vůz je dílem konstruktéra Burch Fred Hardta, vyznačuje se konvenčním stylingem a luxusním vybavením interiéru. V dílnách Xenatecu posunuli sloupek B o 508 mm vzad, změn doznaly též sloupky A a C a střecha byla více zaoblena. V předlouhém seznamu příplatkové výbavy najdeme mohutná jedenadvacetipalcová litá kola nebo pancéřování. Xenatecu se navíc podařilo dohodnout se s Maybachem, takže na modifikovaný vůz se vztahuje standardní záruka.

Vyrobena bude série 100 vozů a ceny začínají na 675 000 eur. Divočina? Xenatec plánuje ještě zvrhlejší přestavby, což jsme naznačili na tomto místě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 57S kupé od Xenatecu v produkční podobě
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků