Masivní nástup elektromobilů začne asi za deset let, tvrdí Continental

Continetal se poctivě připravuje na éru elektromobilů. Podle německého výrobce přijde jejich velká éra mezi roky 2025 až 2030.

Mamutí společnost Continental, která dodává díly pro většinu světových automobilek, věří elektromobilům. A to i přesto, že investice do odvětví elektromobility se této německé společnosti jen tak nevrátí. Do vývoje totiž za poslední roky vložila už více než 28 miliard českých korun.

Dokonce počítá s tím, že až do roku 2019 bude v této oblasti ztrátová. "Nezbytné náklady na vývoj jsou největší výzvou pro náš průmysl," řekl nyní šéf Continentalu Elmar Degenhart pro německý magazín WirtschaftsWoche.

Tiskové zprávy

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

"Posun od spalovacích motorů na elektromotory zažije masivní boom mezi lety 2025 a 2030. Někdy mezi těmito roky dosáhne počet spalovacích motorů po celém světě maxima a pak začne mírně klesat," předpovídá budoucnost Elmar Degenhart.

Continental je německý výrobce automobilových součástek. Specializuje se na pneumatiky, brzdové systémy, elektronické stabilizační programy, vstřikovací systémy spalovacích motorů a na další komponenty. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků