Docela mě zaráží použití 4x4 pouze u slabší verze,
To není neobvyklé. Nemají k dispozici mechaniku 4x4 pro přenos větších momentů.Např. bmw, které s 4x4 začalo poměrně nedávno (tzv. zelenáči), tak nebyli schopní přenést větší moment než dával naftový třílitr se 171kw.Na to se totiž musí postavit nová továrna a to něco stojí.
V principu souhlasím, akorát mě zaráží že když někdo chce stavět prémiová auta nenabízí tuto možnost. Vždyť Audi tuto možnost nabízí u silných motorů už dávno.
To mezní rozdělení momentu 50:50 u čtyřkolky je blbost, netuším proč by předek v případě lepší adheze nemohl alespoň krátkodobě táhnout víc než zadek.
To si sice může, ale záleží na použité technologii systému 4x4. Když říkají, že systém pošle na předek pouze 50% a na zadku zůsatne 50%, tak proč by to mělo být jinač? Dále se říká, že tento systém je dovozen od systému použitím ve Ferrari FF.
Mělo by to být jinak proto, že pokud zadek ztratí trakci a přenese jen minimální sílu tak při rozdělení 50:50 by i předek dostal jen stejnou minimální sílu. Přitom ale sepnutá spojka mu fyzicky může poslat mnohem více, takže skutečné rozdělení by mohlo být například 90:10. Výrobce ovšem tuto možnost z nějakého nepochopitelného důvodu popírá.Jinak jestli je systém pohonu předku opravdu odvozený od Frerrari FF tak potěš, větší paskvil na 4x4 jsem neviděl. Doufám že to u Maserati nebude nakonec tak zlé
To aby se Stig bal zaradit petku i v Maserati :c)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.