Srovnání s Panamerou se samozřejmě nabízí. Nicméně každé z těchto aut má docela jiný charakter. Panamera je blíž k S-klasse resp Audi A8, toto je spíš takové 4 místné Ferrari. každý si zvolí podle toho, co mu vyhovuje víc.
předchozí quattroporte bylo zvenku mnohem hezčí jinak jestli řešíte dilema coje lepší jestli A8 nebo BMW 7 nebo S klasse nebo panamera tak quattroporte je bezesporu na nejvyšší úrovni jak mužete srovnavat A8 stimdle to ani nejde snad sklassa je taky dobrá řídil jsem ale jen sklassi S500 a BMW 740i musim řict že bmw je podle mě lepší jízdou mercedes si luxusnější ale bmw je i hezčí o dost
tak to teda nesouhlasim .. predchozi QP se mi vubec nelibilo .. ale tohle je krasa :)
Zdar, koukam sami odbornci na automobilovej prumysl s zazitky v jednom. U Maserati bylo na pocatku 7 bratri, kteri tahli za jeden provaz. Carlo a Alfieri byly technicti lidri, Mario zase umelec, ktery navrhl znak budouci automobilky - trojzubec podle Neptunovy fontany v Boloni. V roce 1926 postavili vlastni vuz Tipo 26 - vzor Diatto 30 Sport a hned v prvnim zavode zvitezil Alfieri ve sve kategorii. Uspech nebyl nahodny. Alfieri zavodil 7 let na autech jinych znacek. Pres vsechny vzlety a pady Maserati zije dodnes. Srovnavat Porsche a Maserati. Nelze. Jsou to zcela jine svety. Je treba si uvedomit, ze v pristim roce to bude 50.let,co Maserati uvedlo na trh Quattroporte sve prvni generace s vidlicovym osmivalcem o objemu 4200 cm.Auto nemelo ve sve dobe konkurenci. Porsche, Aston Martin se tohoto segmentu chytli jen s 30 letym zpozdenim. Jak vsichni vime, tak zkopirovat lze temer vse, ale cas a zkusenosti ocurat nelze. Jedinym nenapadnym a zneuznanym konkurentem Quattroport bylo Bentley a Jaguar. Ti byly schopni od konce 60.let koncepcne konkurovat. Nepodarilo se jim vsak udrzet 50 ti letou kontinuitu v tomto segmentu ...
Nádherné auto, pekný interiér. :-PLen nechápem , čo je to v poslednej dobe za "móda" umiestňovať veľké displeje úplne mimo zorného uhla niekde na úroven kolien vodiča 3-[...túto zásadnú ergonomickú chybu má väčšina "noviniek" posledných 2 rokov a dokonca aj tzv."etalón" ergonómie Passat ... a pritom si vo VW mohli zobrať príklad ako sa to správne robí od koncernového kolegu Audi... B-]...ani tvarovania volantov drvivej väčšiny produkcie príliš nerešpektujú aktuálne razenú teóriu správneho držania v polohe 2:45... :-/
Porsche je urcite fajn, ale Maseratti z neho nikdy nebude. M. je proste stylovo ina liga, podobne ako Aston alebo Bentley.
No dobré dobré (konečně si všichni nemyslí, že naším pupkem bude Rapid :-D ) nicméně na vítězství pořád málo. Zatím zůstanu u svého :-)
Trochu tam vidím japonské tvary a zlehka připomíná to Infiniti M.....
jak na to koukám tak je to pravda no. Nicméně vnitřek nemá chybu :) ale Infiniti M se to docela podobá.
No musím uznat, že je to nádhera. Velmi zajímavá alternativa k (pro mě už celkem nudné) německé konkurenci. Jel jsem v předchozí generaci a i když jsou určitě i rychlejší a sportovnější limuzíny, tak ale stylu a atmosféry má Maserati na rozdávání a to většině ostatních chybí. Pro mě je k tomuhle jediná konkurence Aston Martin Rapide, i když jsem v něm nejel :)
Je to luxusní kára celkem schopná konkurovat němcům jen škoda pověsti Italské kvality :(
Quattroporte a Rapide jsou supersporty pro 4. S63/65 AMG je muscle car pro 4, Panamera a 7er jsou cruisery... Teoreticky si muzou navzajem konkurovat, ale kazde z nich je tak trosku jine.
aaaa... pan Duchon se uz konecne naucil, jak se Quattroporte pise...!Gratuluji !!! jeste tak 50 let a bude z vas mozna zacinajici odbornik ! :-)
Děkuji za poklonu pane Šebelo ;-)
Nikdy nebude nad Panameru Turbo!!!
Rekl mental, ktery ani jedno z tech aut nikdy neridil a nebude:-D Ja ridil jak Turbo, tak QP GT S. Vybral bych Maserati bez mrknuti oka.
Tak to jsi se asi bal slapnout Panamere na krk. Z QP je vice sportovni zazitek, je to proste supersport pro 4, ale ja bych bez mrknuti oka bral spolehlivejsi Porsche nez kazive Maserati (aspon stavajici QP docela bylo).Navic jsem jeden z mentalu kterym se panamera libi. Nerikam ze je hezci nez qp, ale libi.
Naopak, slapnout jsem se na nic nebal. Z QP je vice sportovni zazitek protoze ma to, co je k tomu potreba vyrazne lepsi - lepsi motor, lepsi prevodovku, lepsi reakce na plyn, vyrazne lepsi podvozek. Panamera je takovy snizeny Cayene, nezajimave SUV s plejstejsnovym ovladanim (cudliky razeni jak na mixeru), prumernym motorem s prekvapive velkym lagem (50i od BMW je lepsi) a mizernym podvozkem (vynikne prave vedle Maserati). Pro me to bylo velke zklamani.Na spolehlivost nemam co rict, zadna data k tomu nemam (pouze vim, ze novinarske Turbo byla plecka k pohledani, zavady jak nekde u predprodukcniho fiatu). Nicmene kdybych kupoval nove, mam na oboji zaruku a nemyslim, ze bych byl s Maserati v servisu kazdy tyden, tedy tenhle parametr by me nezajimal. Soucasne ale uznavam, ze obava z nakladu na udrzbu je jednim z duvodu, proc zatim ojete QP nemam. Nicmene Panameru bych si nekoupil v zadnem pripade, to auto je z meho pohledu uplne zbytecne. Precejen neco takoveho si clovek nekupuje kvuli spolehlivosti, to bych jezdil Lexusem.
Na nejhnusnější Porsche ze všech v dějinách:-D:-D:-D:-D
Kráska.Hlavně interiér vylepšili.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.