Maserati Quattroporte: broušení drahokamu

10 komentářů

Maser
10. července • 17:02

No Audi aspoň drží pohromadě i po nájezdu 50Tkm...

Kiki
11. července • 8:13

Lebo si uz mal Maserati a rozpadlo sa ti, ze? :-D

Maser
11. července • 15:02

Jasně, mělo to hodně lidí kolem mě a vždy to byla past, historie je jedna věc, ovšem současnost je věc druhá, já bys si to nekoupil, jsem věrný BMW, Porsche, Ferrari. A vůbec, nemám rád věci, které nefungují, stejně jako poslední zkušenost s Audi RS6 :(

Andrej
12. července • 9:40

nejak nechápem, si verný ferrari ale maserati je vrak? ferrari je minimálne tak NEspolahlivé ako maserati. A ak chceš konkurenta ku maserati tak čo chceš S8, S6? To sú odkedy auta spolahlivé? :D

Cz
12. července • 10:55

Slovaci sa buri :) co vite o autech? ked jezdite na slovesku na konich :D

Maser
12. července • 10:21

Ferrari je samozřejmě nespolehlivé, jako všechny italské vozy, ale je to pojem a dobře se to prodává, člověk na tom tak neproteče. Když se chceš zbavit Maserati tak proděláš i trenky, to nikdo nechce a ten kdo nato má ví, že Ferrari udělá lepší službu, vůbec srovnávat v dnešní době F a M je úplně mimo.
Nevím v čem si protiřečím, říkám Audi vydrží aspoň nájezd 50Tkm, bez vážnější poruch, to u Maserati neplatí. RS6 je nevyvážené auto, kam narvali motor na který zbytek auta nestačí, já si vždycky myslel, že je to sportovní auto, a ono když se to vezme na okruh tak se tomu ukroutí kardan, a né jednou ale vždy :( to mě zklamalo. V přímce je to rychlík a má pěkný zvuk to je super, ale od okruhu se to musí držet na míle daleko.
Nemusíte se čertit, však si ty auta projděte, kupte si ho, poznejte majitele, otestujte si to a uvidíme jakého názoru budete. To, že to má pěkný zvuk a vypadá to dobře, kolikrát nestačí.

jano
12. července • 8:16

spominas tu a8 a s a6 si nebol spokojny si nejak protirecis

Vana666
10. července • 7:21

410 koní není 310 kW
jinak fajn

RadunnaCZ
10. července • 13:22

Nechápu lidi, kteří si místo tohoto koupí tak uniformní a nudné Audi A8.

Jiří  Duchoň
10. července • 7:42 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, máte pravdu, má tam být 301 kW/410 k. Děkuji, opraveno.

Doporučujeme

Články odjinud