Maserati Levante dorazilo na český trh. Můžete ho mít i na operativní leasing

Scuderia Praha oficiálně uvedla na český trh historicky první SUV značky Maserati. Levante bude dostupné s jedním ze tří motorů a se základní cenou 1 612 000 Kč. Ještě letos dorazí i osmiválcová verze.

Maserati Levante se světu poprvé ukázalo na autosalonu v Ženevě začátkem března, aktuálně už dorazilo také na český trh. Prodej má na starost společnost Scuderia Praha, která již eviduje přibližně prvních dvacet objednávek. První zákaznické automobily by měly do České republiky dorazit zhruba v červnu.

SUV | Autosalony | Luxusní auta | Premiéry | Maserati

Ženeva 2016 živě: Maserati Levante je svěží vítr mezi luxusní SUV

Základ nabídky obstará naftový třílitrový šestiválec s parametry 202 kW (275 k) a 600 Nm. Tato verze zvládne až 230 km/h a z nuly na 100 km/h se rozjede za 6,9 s. Benzinovou alternativou je třílitrový šestiválec původem od Ferrari.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Maserati Levante je na pohled velmi atraktivní crossover, který vypadá menší, než jakým ve skutečnosti je. V České republice se už našlo přibližně dvacet zájemců

Pro začátek prodeje je k dispozici jeho silnější verze S, která nabídne 316 kW (430 k) a 580 Nm, zájemci budou moci později sáhnout taktéž po slabší variantě o výkonu 257 kW (350 k). Jenže tím nabídka nekončí. Scuderia Praha slibuje v oficiální tiskové zprávě i „výkonné osmiválce“. Ty by měly dorazit v průběhu letošního roku.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Ferrari | Maserati

Čínský obchodník vzal Ferrari a několik Maserati na výlet do terénu

Nejdostupnější je Maserati Levante Diesel, které začíná na částce 1 612 000 Kč. Stejně jako jiné modely Maserati, i Levante bude možné pořídit na operativní leasing. Full service leasing zahrnuje pronájem vozu na 48 měsíců s nájezdem do 100 000 km a měsíční splátkou 32 800 Kč bez DPH. Vůz je dostupný jak u společnosti Scuderia Praha, tak v brněnském Motortecu.

Maserati Levante je crossover dlouhý 5003 mm, široký 1968 mm a vysoký 1679 mm (výšku podvozku ale lze změnit), přičemž rozvor náprav dosahuje na 3004 mm. Na pohled jde o velmi povedený automobil, který vypadá menší, než jakým skutečně je. Podle Maserati má tento model nejlepší aerodynamiku ve své třídě, nejkratší brzdnou dráhu při brzdění z rychlosti 100 km/h (u verze Levatne S) a hmotnost rozloženou v ideálním poměru 50/50.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků