Maserati GranTurismo S od Anderson Germany

Lze něco tak ultimativního jako je Maserati GranTurismo vůbec ještě dále „zdrsnět“? A víte, že někteří toho schopni jsou?

S receptem přichází německá ladičská společnost Anderson Germany. Její představitelé nešetří invencí a pestrým výběrem, v poslední době se předvedli třeba matově černým kupé Aston Martin DBS Superior, dále vylepšenou edicí Lamborghini Gallardo Valentino Balboni, bílým kupé Ferrari California, rozložitým kupé Mercedes – Benz CL65 AMG, ale také přestavěným kompaktem Ford Focus RS předchozí generace. Nyní se ale pánové z Anderson Germany vrátili k tématu Maserati GranTurismo. Tentokrát to není variace na velkolepou sériiMaserati GranTurismo MC Stradale, ale ladění „standardní“ verze Maserati GranTurismo S.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nová stavba se nese v duchu starších prací Anderson Germany, a to především povrchem karoserie, jež je opatřena matově černým povrchem, který je zřejmě u vedení firmy takříkajíc v kurzu. Novinka nese označení Superior Black Edition a na první pohled si na ní všimneme třeba nové přední kapoty a krytů zpětných zrcátek vyrobených z uhlíkových kompozitů. Celý interiér je pak čalouněn kombinací černé kůže a Alcantary s výrazným rudým stehováním a opatřený řadou doplňků z uhlíkových kompozitů, z nichž je vyroben dokonce i věnec volantu a řadicí „pádla“ pod ním. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Snížený podvozek dostal jedenadvacetipalcové lité ráfky s pěticemi tenkých paprsků a nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 265 mm vpředu a 295 mm vzadu. Vidlicový osmiválec doznal řady dílčích modifikací včetně vylepšeného sání, nového programu řídicí jednotky a speciální výfukové soustavy s vestavěným ventilem pro regulaci intenzity akustického projevu a dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, díky čemuž posílil na 492 koní (362 kW).

Tip: O konkurenčním projektu Maserati GranTurismo z dílen Mansory si přečtete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků