Maserati GranTurismo MC Stradale: ultimativní provedení pro Paříž

GranTurismo MC Stradale se stane nejrychlejším, nejsilnějším a nejlehčím strojem v současné nabídce automobilky Maserati. Jedná se o přepracovanou verzi stávajícího typu GranTurismo S. Legendární označení skrývá instalaci vidlicového osmiválce s objemem 4,7 l a výkonem 450 koní (331 kW), což je o nějakých 20 koní více než ve standardu. Z vozu zmizela zadní sedadla a většina vnitřní výbavy byla zjednodušena a vyrobena z lehčích materiálů.

Na karoserii přibyly nové prvky zaměřené na větší agresivitu a stabilitu při rychlé jízdě. Na přídi si všimneme hlubší masky chladiče tradičního tvaru a výraznějšího spoileru, zádi dominuje široký difuzor s vestavěným párem kulatých koncovek výfuků. K agresivnímu dojmu přispívá nová sada desetipaprskových a velmi lehkých ráfků.

Jízdní vlastnosti a výkony mají být vynikající (podle Maserati to MC Stradale vytáhne až na 300 km/h) a spotřeba paliva má zůstat na úrovni standardního GranTurisma S, ale pořizovací cena bude o nějakých 15 % vyšší. Detaily se jistě dozvíme nejpozději v Paříži.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maserati GranTurismo MC Stradale
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků