nuz, blizi sa doba ked sa auta budu lisit iba farbou, napisom na dekli a mnozstvom vzduchu tlaceneho do motora, no a podla toho sa urci vysledna cena. Samozrejme marketing bude nadalej produkovat zvasty o tom aky je ich produkt originalny, jedinecny a iny ako ostatne.
Hm Maserati a diesel, jestlipak to taky bude mít náhon na transmisi, aby se to na poli řádně využilo...
Ano, pokud by udělali něco na bázi traktoru jak je x5, pak ano postavit k hnojišti.... Toto je stále krásná silniční limuzína, nic do pole.
Mozna to neni nic do pole, ale na co je tam teda ten traktor pod kapotou?
Ten, kdo nepoužívá auto jenom na dojíždění do práce, ale na cestování ocení to, že s dieslem tankuje 1x za 1000-1100km tj. maximálně 1x denně. Tankováním není omezován. To u benzínu není možné. K autu typu GT tohle sedí. Silný a úsporný motor. Proto si to koupí i lidi, pro které nejsou výdaje za phm důležité. Druhým celkem zásadním důvodem je pružné zrychlení. Přeplňovaný dieslový třílitr má lepší pružné zrychlení (80-120) než atmosférický benzínový pětilitr (dle podrobných technických údajů bmw). A to je v provozu při předjíždění nejdůležitější jízdní parametr. Takže osazení dieslu do takového auta je zcela racionální krok. Pro mnoho lidí toto vyváží krásný zvuk benzínového osmiválce a volí naftu.
Tak to je pekny blabol.... Jezdil s S500, benzin prosim, a dojezd je 800 km, mozna i vic, jen ja jezdim s troskou tezsi nohou. To ze si porovnas nejake parametry papirove nic neznamena, pokud si to neoveris v praxi. Kazdy 3litrovy traktor dostava na prdel.A dalsi vec, kdo by si koupil Maserati s dieslem? Netusim... Mam ted Maserati GrandCabrio s vysokootackovym V8... panove ten zvuk to je nadhera....
Hlavně že nevíš, jak se tvoje auto pořádně jmenuje.
jj jedno pismenko navic... :)
To je smutný výsledek dnešní doby - prodat. Všechno ostatní vem čert, hlavně když prodáme :-/
Jenže když nebudou prodávat tak jdou ke dnu. Porsche by to mělo hodně těžké kdyby ve své době nevsadilo na SUV, a nyní i na diesel v Panameře a dnes je díky tomu hodně dobře a můžou si hrát s různými edicemi všeho. Tím to nechci obhajovat... jen konstatuji fakt, že když to zákazníci chtějí, tak je snažší jim vyhovět než je nechat konkurenci.
50 000 kusů, to je hodně zbožný přání:-D
to je jistě pravda, ale nic to nemění na tom, že to bude nádherná kára (italskej design je prostě bezkonkurenční) s božským zvukem a největší potenciální konkurent (možná trochu křivdím Lexusu) německý prémiový trojky ;-)
Jo, hlavně ten naftový motor bude mít "božský" zvuk. A jako bonus příjemnou vůni :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.