MYSLIM ZE FIAT TO POCHOPIL.. PRETO SA DEJE S MASERATI TO CO SA DEJE A PRETO MA ALFA MODEL 4C..;-)
Tos pobavil. Ještě máš něco podobně vtipného v rukávu? :-D
na argument sa nezmozes?
JJ, dalsi co by vedel co by mal Fiat robit. Rozsirit portfolio, atd atd. On ale NEMA PRACHY. Preto to robi Viac nez dobre. Zacina tam kde sa da najviac trhnut: u Maserati. Ma meno, ktore moze "vycucat", marze su v tomto segmente uplne ine ako v konfekcii, takze sa finance zahoji (z opacnej strany nakup Chrysleru a udrzanie firmy v "provozu") a potom pomaly moze rozsirovat ponuku aj smerom nadol. Cez AR, k Fiatu. preto 4C = image maker, rozhodne to nie je auto na financovanie koncernu , ale na zviditelnenie znacky ako takej, pretoze mnohi na nu zabudli / ignoruju / podcenuju. Nasledne na to bude nasledovat predstavenie strednej AR, ktora by mala "kapitalizovat" tuto aktivitu. Ta tiez musi byt bez chyby, preto stale tie odklady. Proste maju iba 1 (JEDEN) pokus a ten musi vist. Preto ma S.Machione moj obdiv, za to ze ma gule a ide proti prudu.. Drzim im palce..
kdy fiat tuhle strategii pochopí i u dalších svých značek..jak je vidět více modelů přilákájí k nákupu i stávajících modelových řad..aneb kdo je víc vidět ten více bere..
Nic překvapivého. Po celém světě neustále probíhá koncentrování peněz - peníze se přelévají od "chudých" k bohatým. Bohatí bohatnou a s tím rostou i prodeje luxusního zboží. A současně ostatní chudnou a prodeje všeho ostatního pomalu klesají.
presne tak.viete kam vediu retazove reakcie v chemii a fyzike? k vybuchu. a kedze svet sa riadi podla rovnakych fyzikalnych zakonov, velky tresk ludstvo neminie. skoda :-|
Jestli to není spíš rozšířením modelových řad do nižší cenové hladiny a přetahování tak zákazníků od konkurence. Rozhodně to není způsobeno raketovým nárůstem bohatých. Btw. na luxusním zboží je zpravidla mnohem větší podíl ruční práce než-li na zbožím nejlevnějším, kde se dělá vše strojově. U luxusnějších výrobků jde zpět zaměstnancům mnohem větší poměr než u nejlevnějších montoven. Nevím zda je nutné u článku o nárůstu objednávek u Maserati díky novým modelům, pomalu vytahovat "třídní boj"
manualnej vyroby luxusu je v objeme absolutne minimum
Jen jsem vysvětloval příčinu.Také nikde nepíšu o raketovém nárůstu bohatých. Jen o neustálém jednosměrném přesouvání peněz od těch méně majetných k těm více majetným. Děje se to neustále a na všech úrovních. Logický výsledek je, že kupní síla bohaté menšiny roste a "chudé" většiny klesá. A není to vidět jen na Maserati, v podstatě co měsíc tady čtu, že nějaká luxusní značka trhá rekordy. A co měsíc tady čtu, že prodeje normálních aut klesají, trhy se hroutí a podobně. A u jiných druhů zboží je to přesně stejné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.