Maserati Alfieri se opět odkládá. Dočkáme se ho vůbec někdy?

Sériové Maserati Alfieri se mělo představit už letos, nakonec to ale bude trochu jinak. Vůz dorazí nejdříve v roce 2020, protože musí uvolnit místo starším sourozencům.

Koncept Maserati Alfieri se představil už v březnu roku 2014 v Ženevě, přičemž šlo o plně pojízdný exemplář se základem v modelu GranTurismo MC Stradale. Kdekdo by řekl, že autu do sériové podoby mnoho nechybí, a dokonce i samotná automobilka přiznala, že se jeho design v podstatě nebude měnit. Přesto ale mělo být sériové provedení uvedeno až letos.

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Maserati

Sériové Maserati Alfieri se nebude lišit od konceptu

No jo, jenže letošní rok se už pomalu chýlí ke konci a Alfieri pořád nikde. A ještě hned tak nepřijde. Podle informací britského Autocaru se s ním nadále počítá, avšak až zhruba za čtyři roky. Výrazných změn dozná interiér, který byl u konceptu minimalistický a z praktického hlediska vlastně nepoužitelný. Důvody odložení modelu nejdříve na tok 2020 ale hledejme někde jinde.

Video | Design | Sportovní auta | Luxusní auta | Fascinace | Kupé | Maserati | Ženeva 2014

Maserati Alfieri vzdává hold zakladateli značky a je plně funkční

Italské značce už totiž pomalu ale jistě stárnou modely GranTurismo a GranCabrio, a ty dostaly před Alfieri přednost. Právě ony v současné době udržují tradici Maserati ve výrobě GT vozů s uspořádáním interiéru 2+2, a v nové generaci se ukážou už v roce 2018. Tohle nám jako důvod, proč dostala „klasika“ přednost před nováčkem, musí stačit, navíc kompletní schválení modelu Alfieri bude stejně ještě nějakou dobu trvat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 129 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 101 723 km
Cena: 115 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků