Maserati a Alfa Romeo musí do servisu. Problémy dělá koroze

Žádná svolávací akce není příjemná, ale občas se takové věci prostě z různých důvodů stanou. Co byste ale asi u moderních automobilů nečekali, to je zpráva, že musíte zajet do servisu kvůli korozi. A zřejmě už vůbec byste to nečekali u tak drahých aut, jakými jsou Maserati Granturismo, Quattroporte nebo Alfa Romeo 8C.

Video | Alfa Romeo

Alfa Romeo 8C Competizione Spider poprvé na silnici (video)

Maserati North America svolává do servisů Quattroporte postavená v roce 2005-2008, Granturisma z roku 2008 a Alfy Romeo 8C taktéž z roku 2008. Dotčené exempláře mohou mít nedostatečnou antikorozní ochranu uchycení některých prvků na zadní nápravě, což může způsobit potíže s řízením, respektive podle NHTSA ztrátu kontroly nad vozidlem a vyšší riziko nehody.

Podle Maserati se problém týká celkově 7438 automobilů, přičemž automobilka chce vše vyřešit nejpozději do konce června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autoevolution

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek