Maserati a Alfa Romeo musí do servisu. Problémy dělá koroze

Žádná svolávací akce není příjemná, ale občas se takové věci prostě z různých důvodů stanou. Co byste ale asi u moderních automobilů nečekali, to je zpráva, že musíte zajet do servisu kvůli korozi. A zřejmě už vůbec byste to nečekali u tak drahých aut, jakými jsou Maserati Granturismo, Quattroporte nebo Alfa Romeo 8C.

Video | Alfa Romeo

Alfa Romeo 8C Competizione Spider poprvé na silnici (video)

Maserati North America svolává do servisů Quattroporte postavená v roce 2005-2008, Granturisma z roku 2008 a Alfy Romeo 8C taktéž z roku 2008. Dotčené exempláře mohou mít nedostatečnou antikorozní ochranu uchycení některých prvků na zadní nápravě, což může způsobit potíže s řízením, respektive podle NHTSA ztrátu kontroly nad vozidlem a vyšší riziko nehody.

Podle Maserati se problém týká celkově 7438 automobilů, přičemž automobilka chce vše vyřešit nejpozději do konce června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autoevolution

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků