Mansory Zapico: „karbonové“ šílenství jen na dvou kolech

Švýcarská ladičská společnost Mansory se při svém „vylepšování“ exkluzivních automobilů velkých gest rozhodně nebojí. Z jejích posledních prací jmenujme třeba „zlaté tele“ Rolls – Royce Ghost, neméně extravagantní Porsche Panamera Turbo nebo naopak poměrně usedlé, „rozesmáté“ BMW X6 M. Extravagancím ale zatím není konec, nyní Mansory spojilo své síly s motocyklovým specialistou Thomasem Georgem a vyvinulo skutečně nevšední jednostopé vozidlo Zapico.

Celé vzniklo prakticky ručně a vyznačuje se značným množstvím dílů a doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, jimiž Mansory nijak nešetří ani na svých automobilech. O pohon se stará americký vidlicový dvouválec S&S s objemem 2,0 l a výkonem 160 koní (118 kW), který údajně tomuto motocyklu zajistí zrychlení z klidu na 100 km/h za 3,3 s. Ano, máte pravdu, jde o podobnou jednotku, jakou se má vyznačovat sériové provedení novodobé tříkolky Morgan. Mansory Zapico disponuje osmnáctipalcovými ráfky obouvajícími pneumatiky o rozměru 130/60 vpředu a 280/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků