Mansory Zapico: „karbonové“ šílenství jen na dvou kolech

Švýcarská ladičská společnost Mansory se při svém „vylepšování“ exkluzivních automobilů velkých gest rozhodně nebojí. Z jejích posledních prací jmenujme třeba „zlaté tele“ Rolls – Royce Ghost, neméně extravagantní Porsche Panamera Turbo nebo naopak poměrně usedlé, „rozesmáté“ BMW X6 M. Extravagancím ale zatím není konec, nyní Mansory spojilo své síly s motocyklovým specialistou Thomasem Georgem a vyvinulo skutečně nevšední jednostopé vozidlo Zapico.

Celé vzniklo prakticky ručně a vyznačuje se značným množstvím dílů a doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, jimiž Mansory nijak nešetří ani na svých automobilech. O pohon se stará americký vidlicový dvouválec S&S s objemem 2,0 l a výkonem 160 koní (118 kW), který údajně tomuto motocyklu zajistí zrychlení z klidu na 100 km/h za 3,3 s. Ano, máte pravdu, jde o podobnou jednotku, jakou se má vyznačovat sériové provedení novodobé tříkolky Morgan. Mansory Zapico disponuje osmnáctipalcovými ráfky obouvajícími pneumatiky o rozměru 130/60 vpředu a 280/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků