Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Mansory představuje možnosti, jak si případní zájemci mohou vylepšit Mercedes-Benz třídy S v provedení 63 AMG. Jak je u tohoto úpravce zvykem, připravte se na pořádnou dávku karbonových dílů a důkladně navýšený výkon motoru. Dostat se můžete až na tisíc koní, respektive na zrychlení 0 - 100 km/h za pouhých 3,2 s.

Testy | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Sedany

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Design upravené třídy S 63 AMG vylepšila společnost Mansory karbonovým bodykitem. Nový je nárazník s diodami denního svícení, karbon najdete také na zpětných zrcátkách, prahových nástavcích, na zadním nárazníku a samozřejmě nesmí chybět ani zadní spoiler, který je (jak jinak než) karbonový. Design podtrhnou disky ve velikosti 22 palců a o patřičný zvuk se postará nerezový výfuk.

Také do interiér se nastěhovala řada úprav. Vybrat si můžete mezi karbonovými dekory nebo, aby toho karbonu nebylo až moc, klasickým dřevěným obložením. Vše je samozřejmě maximálně luxusní. Přesto ale ty nejzajímavější věci najdete pod kapotou.

Dvakrát přeplňovaný osmiválec posílil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Jen pro srovnání, standardní varianta nabídne 430 kW (585 koní) a 900 Nm.  Zrychlení na stovku po úpravě proběhne za příjemných 3,6 s, ale to není vše.

Společnost Mansory počítá i s tím, že by to někomu nemuselo stačit, takže připravila paket s příznačným označením M1000. Ten výkon motoru ještě dále zvedne. Konečné parametry tedy zní 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Sprint na stovku se poté změní v záležitost na pouhých 3,2 s a maximálně se rozjedete na 300 km/h. Pak vás utne omezovač. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků