Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Ženevskou expozici společnosti Brabus jsme si už probrali, ale ta samozřejmě není jedná, kdo se chlubí svými úpravami. Přítomna je třeba také společnost Mansory, která je známá tím, že příliš neřeší, zda jsou úpravy vkusné nebo už hodně přehnané. V Ženevě je k vidění dohromady pět modelů a všechny stojí za to.

Tuning | Autosalony | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Premiéry | Ženeva 2015

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Když náhodou půjdete okolo tohoto stánku, první, co vás praští do očí, je maskovaný Mercedes-Benz třídy G, který se jmenuje Sahara Edition. Auto dostalo karbonové nárazníky, o čtyři centimetry rozšířené (samozřejmě karbonové) blatníky, jinou kapotu a přídavná světla. Nasadit můžete kola o velikosti 21-23 palců a tohle vše dostanete zabalené do vojenských barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sahara Edition je nepřehlédnutelné auto. Maskování skrývá horu karbonu a 840 koní pod kapotou. 

Základem je G 63 AMG osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. Ten přirozeně nemohl zůstat jen tak, takže se měnily písty, ojnice, kliková hřídel a tak dále. Výsledek má 618 kW (840 k) a točivý moment končí na 1000 Nm, což je hodnota daná kvůli ochraně techniky omezovačem. Rozepisovat se o interiéru nemá cenu, stačí se podívat na fotky.

SUV | Mercedes-Benz | Off-roady | První svezení

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Dalším počinem od Mansory je Mercedes třídy S s karoserií kupé. Opět je základem verze 63 AMG, tentokrát ale vzrostl výkon motoru dokonce na 735 kW (1000 k) a točivý moment je znovu omezen, ovšem na 1400 Nm. Mimochodem dostupné tohle množství máte od 1500 ot./min. Stovka je pryč za 3,2 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také Mercedesu třídy S Coupe se dostalo důkladné péče od Mansory. Výsledek je oproti ostatním ještě docela decentní. 

Stále nemáte dost? Tak můžeme pokračovat citlivou úpravou Porsche Cayenne Turbo. To opět kromě hory karbonu nebo disků o velikosti 23" dostalo vyšší výkon. Pod kapotou je tentokrát 588 kW (800 k) a točivý moment graduje hodnotou 1050 Nm.

Zapomenout pak nesmíme ani na Bentley GT Race vyladěné na příjemných 736 kW (1001 k) a 1200 Nm a přirozeně ani na hvězdu, o které jsme už psali - Lamborghini Huracan přejmenovaný na Mansory Torofeo. Atmosférický desetiválec zde dostal systém přeplňování, což zařídilo nakonec celkem zajímavé parametry tisíc koní a tisíc newton metrů. Stovka je pryč během 2,7 s a maximálka dosahuje 340 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků