Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Ženevskou expozici společnosti Brabus jsme si už probrali, ale ta samozřejmě není jedná, kdo se chlubí svými úpravami. Přítomna je třeba také společnost Mansory, která je známá tím, že příliš neřeší, zda jsou úpravy vkusné nebo už hodně přehnané. V Ženevě je k vidění dohromady pět modelů a všechny stojí za to.

Tuning | Autosalony | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Premiéry | Ženeva 2015

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Když náhodou půjdete okolo tohoto stánku, první, co vás praští do očí, je maskovaný Mercedes-Benz třídy G, který se jmenuje Sahara Edition. Auto dostalo karbonové nárazníky, o čtyři centimetry rozšířené (samozřejmě karbonové) blatníky, jinou kapotu a přídavná světla. Nasadit můžete kola o velikosti 21-23 palců a tohle vše dostanete zabalené do vojenských barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sahara Edition je nepřehlédnutelné auto. Maskování skrývá horu karbonu a 840 koní pod kapotou. 

Základem je G 63 AMG osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. Ten přirozeně nemohl zůstat jen tak, takže se měnily písty, ojnice, kliková hřídel a tak dále. Výsledek má 618 kW (840 k) a točivý moment končí na 1000 Nm, což je hodnota daná kvůli ochraně techniky omezovačem. Rozepisovat se o interiéru nemá cenu, stačí se podívat na fotky.

SUV | Mercedes-Benz | Off-roady | První svezení

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Dalším počinem od Mansory je Mercedes třídy S s karoserií kupé. Opět je základem verze 63 AMG, tentokrát ale vzrostl výkon motoru dokonce na 735 kW (1000 k) a točivý moment je znovu omezen, ovšem na 1400 Nm. Mimochodem dostupné tohle množství máte od 1500 ot./min. Stovka je pryč za 3,2 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také Mercedesu třídy S Coupe se dostalo důkladné péče od Mansory. Výsledek je oproti ostatním ještě docela decentní. 

Stále nemáte dost? Tak můžeme pokračovat citlivou úpravou Porsche Cayenne Turbo. To opět kromě hory karbonu nebo disků o velikosti 23" dostalo vyšší výkon. Pod kapotou je tentokrát 588 kW (800 k) a točivý moment graduje hodnotou 1050 Nm.

Zapomenout pak nesmíme ani na Bentley GT Race vyladěné na příjemných 736 kW (1001 k) a 1200 Nm a přirozeně ani na hvězdu, o které jsme už psali - Lamborghini Huracan přejmenovaný na Mansory Torofeo. Atmosférický desetiválec zde dostal systém přeplňování, což zařídilo nakonec celkem zajímavé parametry tisíc koní a tisíc newton metrů. Stovka je pryč během 2,7 s a maximálka dosahuje 340 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků