Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Společnost Mansory vám asi představovat nemusíme. Tento úpravce si už udělal své jméno několika radikálními úpravami, které ve výsledku podle mnohých představují nejošklivější auta na trhu. Nově se dostalo také na Porsche Macan. Opět se sice s karbonem nešetřilo, ale výsledek nakonec dopadl ještě docela dobře.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan dostal od Mansory nový nárazník, rozšířené blatníky, vzadu difuzor, střešní spoiler, jiný výfuk a mnoho různých dekorů vyrobených samozřejmě z karbonu. Auto je posazeno o 40 mm níže a zájemci si mohou vybrat mezi disky o velikosti 21 nebo 22 palců.

Tím to ale nekončí, protože tentokrát došlo také na zvyšování výkonu. Lidé od Mansory se podívali na ostrou benzinovou verzi Macan Turbo i na silnější diesel označený jako Diesel S. V prvním případě narostl výkon na 341 kW (464 koní) a točivý moment na 650 Nm, což představuje rozdíl oproti sériové verzi o 47 kW (64 koní) a 100 Nm. Na stovce je upravený Macan Turbo za 4,5 s (standard je 4,8 s) a nejvíce jede 274 km/h.

Tuning | Zajímavosti | SUV | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Diesel S nabízí ve standardu 190 kW (258 koní) a 580 Nm. Mansory ze stejné jednotky vydolovalo 224 kW (301 k) a plných 700 Nm. Místo původních 6,3 s na stovku tak postačí tomuto naftovému Porsche 5,6 s, maximálka se posunula o 30 km/h na konečných 260 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků