Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro

Společnost Mansory představila nové provedení supervozu Bugatti Veyron. Název zde říká vše, je tak opulentní jako vůz sám.

Novinka vychází z edice Mansory Linea Vincero z loňského roku, ale nabízí řadu specifických prvků. Mezi nimi vynikají zkrácená kapota, upravené blatníky, přepracovaný přední nárazník, denní světla z LED decentně skrytá v okrasných vodorovných lištách, nové prahové obklady a mohutný zadní difuzor. Jak již název série Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro napovídá, nejdůležitější odlišností jsou zlatavé dekorační prvky vyrobené z kombinace uhlíkových vláken a mědi. Kromě masky chladiče se stylizovaným písmenem V (Vincero) na jejím středu je najdeme také na ráfcích kol, dveřních klikách, lištách okolo oken, krytech zrcátek nebo uzávěru nádrže.

Takřka všechny povrchové karosářské díly jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů. Při pohledu zezadu vynikají mohutné otvory pro odvod vzduchu od motoru a chladičů a výsuvné přítlačné křídlo uchycené na mohutné konzoli. Interiér je čalouněn kvalitní reliéfovanou kůží se zlatými akcenty, opatřen osvětlením soustavami LED a zdoben obklady z uhlíkových kompozitů.

Stranou zájmu techniků od Mansory Cooperation GmbH nezůstala ani legendární šestnáctiválcová pohonná jednotka s objemem rovných osmi litrů. Její modifikace se dotkly nejen programu řídicí jednotky, ale také soustav sání, chlazení a výfukového traktu, díky čemuž nyní výkon vrcholí hodnotou 1 124 koní (827 kW) a točivý moment dosahuje 1 310 Nm. Připomeňme, že standardní Bugatti Veyron dává 1 015 koní (746 kW) a 1 250 Nm.

O cenách zatím informace nemáme, jisté však je, že vyobrazený vůz Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro zůstane unikátem a žádné kopie se nedočká. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků