Manhart BMW M6XR Twin Turbo: lokomotiva

4 komentáře

Rode
8. října • 7:52

je mi burt zda to auto ma ci nema smysl, ale pamatuji si na jizdu s upravenym S65AMG od Brabusu s vykonem cca 740 koni. Pusobive, jediny a zasadni problem byl ve vaze, ktera atakovatala to, co tato X5. Rychle to jelo realitvne, v zatackach vas pozavodi pomalu civilni Astra, protoze apod.
Navic upravami na vyfuku apod. to auto bylo dost hlucne a akusticky diskomfortni, stejne jako komfortem podvozku. Ve finale se tak z luxusni limuziny stalo nekomfortni auto, ktere umi byt rychle jen v primce a to jeste relativne, protoze temer 2,5tuny ani 700koni prilis nerozhybe a vyplaznete za to v dane dobe pres 8mega.
Tudiz smysl takove prestavby je zvlastni a tezko pochopitelny, nikdo, kdo si chce jizdu uzit si to nekoupi a ani ten, co hleda komfortni presunovadlo. ale zakazniky si to urcite najde, je dost tech, co penize ma a nechce to, co ma jeho znamy za 4 mega. Tudiz proc ne.

Radek.
8. října • 2:43

Možná nějaká posunovací mašinka - opravdové lokomotivy mívají tak 2-4 MW...

Martin
8. října • 7:32

ake lokomotivy maju na rozdiel od tohto cez 80 ton ;-)

Martin
8. října • 7:32

ale... :-D

Doporučujeme

Články odjinud