Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Až 40 % majitelů vozu značky Škoda si o sobě myslí, že byli při volbě nového auta velmi chytří. Průzkum britského portálu pro motoristy weloveanycar.com ukázal, že žádná jiná značka nemá tak rozumné zákazníky.

Podle průzkumu prý vozy Škoda přesně odpovídají svou funkcí potřebám průměrného motoristy vyžadujícího bezpečnou, pohodlnou a úspornou přepravu z místa A do místa B.

Ojetiny | Byznys | Názory

Nejvyšší soud nám dal zapravdu, na stáčení tacho není třeba nový zákon

Majitelé vozů z mateřského Volkswagenu si připadají chytří jen z 27 %, ostatní značky se zpravidla drží kolem 10 %. Majitelé prémiových značek nechápou volbu svého auta jako výběr z rozumu, ale mají úplně jiné priority, jako třeba prestiž a pocit výjimečnosti.

Například nikdo z více než dvou tisícovek oslovených majitelů vozu Škoda si díky svému autu nepřipadá přitažlivý a jen dvě procenta se domnívají, že svým příjezdem ve voze Škoda vyvolají pozdvižení. Pět procent dotázaných se domnívá, že jim škodovku někdo závidí.

Zajímavosti | Život řidiče | Palivo | Byznys

Celému světu prý zbývá ropa už jen na 53 let

Naproti tomu třeba majitelé vozu Jaguar mají z 22 % dojem, že jim lidé auto závidí a 8 % z nich se domnívá, že jsou díky Jaguaru pro okolí přitažlivější. Majitelé prémiových německých značek to vidí velmi podobně.

Přes 30 % majitelů vozu Audi, BMW a Mercedes si připadají nějakým způsobem zvýhodněni nad ostatními a téměř 20 % z nich si připadá neobyčejně.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků