Majitelé vozů Saleen přijdou o záruku

Vlastníci nových vozů amerického ladiče Saleen se začali obávat o osud záruk na své stroje koncem loňského roku, kdy majitel značky oznámil záměr prodat ji. Ke změně vlastnictví došlo, novým majitelem se stala společnost MJ Acquisition a skutečností se nakonec staly i obavy majitelů.

Svým dealerům firma nedávno rozeslala dopisy, v nichž se zříká odpovědnosti spojené se zárukami na dosud vyrobené vozy. Původní majitel továren se však již před časem zřekl své odpovědnosti také, proto mají majitelé Saleenů smůlu, což se týká také nových vozů na skladech dealerů, které si tak lze pořídit pouze bez záruky.

Mírnou náplastí na rozjitřenou mysl bude slib, že MJ Acquisition slíbila dodávky potřebných náhradních dílů. Ty si však budou majitelé muset zaplatit v plné výši, na díly se přitom bude vztahovat roční záruka. Tedy alespoň něco. Každopádně může tento precedens řádně rozrušit zákazníky malých automobilek.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Mustang v úpravě Saleen
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků