Majitel starého Porsche postavil speciální garáž. Jde o poctu vlastnímu otci

Otec německého investora si v roce 1989 hodně přál vlastnit Porsche 911, sen se mu ale nesplnil. Jeho synovi už však ano. Navíc vozu připravil speciální garáž.

Speciální automobil si zaslouží speciální garáž. Tímto heslem se řídil Andreas Kümmel, vlastník Porsche 911 G-model Speedster z roku 1989. Nečekejte žádný velký luxus, přání německého podnikatele bylo skromné - chtěl na svůj legendární vůz vidět z pohodlí domova.

Retro | Fascinace | Porsche

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Kümmel oslovil svého přítele architekta, který mu vzhled samotné garáže zpracoval. Porsche 911 je relativně malý vůz a tomu bylo uzpůsobeno i jeho nové obydlí. V garáži totiž není příliš mnoho místa navíc.

Majitel pro auto připravil také speciální osvětlení, na jehož realizaci se podílel i designér se zkušenostmi z vyhlášených evropských divadel. Kümmel si přál, aby žádný stín, ani lom světla nenarušoval krásu jeho Porsche. I proto je možné světelný tok v garáži na dálku ovládat a v průběhu dne měnit.

Video | Fascinace | Porsche

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Na první pohled se posedlost muže jeho vozem zdá šílená, ale stojí za ní jeden zajímavý příběh. V roce 1989 si chtěl stejný model koupit Kümmelův otec, ale bohužel se nikdy nedočkal. Proto si jeho syn dal předsevzetí tento model jednou vlastnit a slib splnil. A jak dnes s úsměvem říká, speciální garáž nepřipravil jen z lásky k automobilu, ale zejména z lásky k rodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků