Mahindra ukázala první skicu svého kupé-SUV. Má se ho BMW X4 bát?

Sportovně se tvářící crossovery mezi kupé a SUV jsou nyní v kurzu. V únoru představí svou vlastní vizi takového auta indická automobilka Mahindra, o které se mluvilo poslední dobou zejména v souvislosti s koupí designérského studia Pininfarina. Přesto na svém kupé-SUV pracovala značka ještě sama.

)Klepněte pro větší obrázek
Mahindra XUV Aero na první skice

Novinka se jmenuje Mahindra XUV Aero a první skica napovídá, že je například BMW X6 nebo menší X4 jasnou inspirací. Ne snad, že by Mahindra kopírovala, ale výrazně tvarované boky a atrapy difuzorů jsou přesně to, co lidé na těchto autech chtějí.

Dacia | Premiéry | Design | Ostatní značky

Dacia Logan opět na scéně. Tentokrát jako Mahindra

Pod povrchem nového modelu, který by se měl ukázat ve stádiu předprodukčního konceptu na nadcházejícím indickém autosalonu Auto Expo, je předokolková platforma z SUV Mahindra XUV 500. To je dlouhé 4,6 metru a zhruba napovídá, jak velký by mohl být nový „sportovní“ model.

O motorech ještě nic nevíme, ale podle všeho se pod kapotou „indické X4“ objeví turbodiesel 2,2 l o výkonu 104 kW (142 k) a točivém momentu 330 Nm spojený s šestistupňovou manuální převodovkou, který najdeme i v modelu XUV 500.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků