Magna Steyr Mila EV concept: malý „zelenáč“ ze Ženevy

Ženeva se bude nést v duchu mnoha novinek a je jedno zda těch očekávaných nebo překvapivých. Společnost Magna Steyr si pro autosalon připravila koncept s názvem Mila EV, který pohání elektromotor.

Zajímavostí je mnoho dílů z uhlíkových vláken i to, že vůz může být v budoucnosti poháněn  spalovacím zážehovým agregátem, motorem spalujícím vodík nebo právě elektromotorem, u kterého jsou zdrojem energie li-ion baterie.

Tento pětidveřový hatchback dokáže na jedno nabití (které trvá 2,5 hodiny) ujet až 150 km. Motor o výkonu 67 koní pohání přední kola a střešní solární panely dokáží poskytnout alespoň energii potřebnou pro běh klimatizace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Magna Steyr Mila EV concept

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků