Maďarská továrna Suzuki překročila hranici 2,5 milionu automobilů

V Maďarské fabrice Suzuki, která leží v Ostřihomi, se slaví. Tamní produkce totiž překročila hranici 2,5 milionu vyrobených automobilů. Jubilejním exemplářem se stal bílý Swift osazený motorem 1,2 l s manuální převodovkou a výbavou GL. Objednal si ho maďarský zákazník.

Testy | Zajímavosti | SUV | Srovnávací testy | Design | Suzuki

Srovnávací test Suzuki SX4 S-Cross: třikrát stejně, přesto jinak

Maďarská fabrika Suzuki byla založena v roce 1991. O rok později sjel z výrobní linky Swift první generace. V roce 2000 se zde začal vyrábět model Wagon R+, následoval Ignis (2003), druhá generace Swiftu (2005), SX4 (2006), Splash (2008), třetí generace Swiftu (2010) a od loňského podzimu se zde vyrábí také nejnovější SX4 S-Cross.

Zajímavosti | Video | Hatchbacky | Premiéry | Suzuki | Ženeva 2014

Suzuki Celerio: Japonec z Thajska dostane pro Evropu speciální motor

Továrna v Ostřihomi zaměstnává přes tři tisícovky lidí. Hranice dvou milionů vyrobených vozů byla překročena v roce 2012, tedy v době, kdy Suzuki slavilo dvacáté výročí maďarské fabriky.

Klepněte pro větší obrázek

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků