Má soused stejné Porsche 911 Turbo? Kupte si originální aerokit

Znáte takové ty hospodské historky o tom, jak si nějaký samozvaný tuner nalepí na Octavii křídlo a pak tvrdí, jak mu to zvýšilo přítlak? Tuningové oddělení automobilky Porsche má zajisté větší inženýrské schopnosti (a možnost otestovat díly v aerodynamickém tunelu) a tohle je jeden z jeho produktů — aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Aerokit obsahuje přední spoiler s lízátkem a křidélky a také zadní spoiler s křídlem, jehož úhel se dá nastavit podle potřeby. Porsche tvrdí, že aerokit na modelu 911 Turbo a Turbo S zvýší přítlak. O kolik? Při 300 km/h o 17 kg na 26 kg při nastavení Speed a o 18 kg na výsledných 150 kg při nastavení Performance.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aerokit tvoří kombinace předního spoileru a nastavitelného zadního křídla

Aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S si můžete objednat rovnou s továrny za 5355 eur, což je v případě 911 Turbo příplatek skutečně mizivý. Pokud už ale máte 911 Turbo v garáži a soused si zrovna přivezl stejné, lze za 4879 eur dokoupit celý kit, ovšem bez montáže a lakování.

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků