Má lepší reklamu pro Super Bowl BMW, Toyota, Kia nebo Mercedes?

Finále americké Národní fotbalové ligy je pro našince zřejmě stejně důležité jako kvalifikace na okresní přebor v šachu. Nicméně v USA tím žije skoro celý národ a automobilky se předhánějí v tom, kdo ukáže během vysílacích přestávek na močení a doplnění mísy popcornu poutavější reklamu.

Video | Život řidiče | Kabriolety | BMW

Tuhle reklamu na BMW M4 zakázali, prý navádí k nebezpečné jízdě

Poslední dobou se automobilky snaží do reklam vsunout i nějaké poselství než jen prádnou frázi, že jejich auta jsou nejlepší a že si je máte koupit. Tvorba reklam pro Super Bowl je velmi drahý byznys, stejně tak cena vysílacího času během zápasu.

BMW

BMW se rozhodlo promovat svůj elektromobil i3 parodií na The Today Show z roku 1994, kdy si moderátorská dvojice Katie Couricová a Bryant Gumbel dělali srandu z internetu, který byl v té době novinkou.

Kia

Kia najmula bývalého agenta 007 Jamese Bonda, toho času na penzi, neboť Pierce Brosnan už se z Waltheru PPK nastřílel dost. Zajímavé je, že i reklama na Kiu Sorento se nese v duchu akční parodie, až člověk zapomene, že je to vlastně reklama na auto.

Lexus

Lexus to nevzal za vtipný konec a prostě jen předvádí nové hybridní auto a chce, abyste ho přivítali.

Mercedes-Benz

Mercedes promuje nové coupé AMG GT připomínkou pohádky o zajíci, kterého porazila pomalá želvička. Není divu, když zajíc musel po svých, ale želva v rozporu z pravidly použila automobil.

Toyota

V reklamě Toyoty účinkuje Amy Purdy, paralympijská bronzová medailistka ve snowboardcrossu ze Soči, jejíž snažení doprovází slavná slova Muhammada Aliho (nikoli egyptského vládce z 19. století, ale slavného boxera). Toyota se nám snaží říci, že „jedno odvážné rohodnutí následuje další“.

Volvo

Volvo se letos místo klasické kampaně během vysílání Super Bowlu rozhodlo vyzvat diváky, aby během vysílání konkurenčních reklam nominovali toho, kdo si podle nich zaslouží zadarmo Volvo XC60. Automobilka pak vybere pět lidí, kteří skutečně dostanou nové auto. Zajímavé je, že tato kampaň je prý levnější než klasická televizní reklama během Super Bowlu.

Která kampaň nebo reklama se vám líbí nejvíc? Napište nám svůj názor do komentářů pod článkem.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků