I v druhém pololetí si sportovní divize automobilky BMW zachovala prudce stoupající prodeje, přičemž tentokrát vzrostla křivka prodejnosti až o více než polovinu. Tyto, v období celosvětové krize záviděníhodné výsledky, zveřejnilo vedení divize BMW M a hned je podložilo i bližšími statistikami.
Zatímco v loňském roce se vozidel s bílo-modrou vrtulí a písmenkem M na karoserii prodalo celosvětově pouze 14 092 kusů, za letošních 11 měsíců se společnost už může pochlubit 22 340 kusy prodaných vozidel. Nicméně, letošní rok ještě není u konce a společnost počítá s tím, že do začátku roku 2009 se prodá ještě alespoň 7 tisíc dalších vozidel.
Pod tyto prodejní úspěchy se podepsal zejména příchod nové generace modelu M3, který má daleko od skutečně sportovního vozu, a tak není divu, že oslovuje široké vrstvy zákazníků. Dalším neméně důležitým faktem je i klesající cena těchto vozidel. I tak se ale rok 2008 zapíše mezi ty nejúspěšnější za celých 30 let od založení divize.