Lykan Hypersport: první arabský supersport umí z 0 na 100 km/h za 2,8 s

Bohatá arabská oblast ropných polí patří k největším odběratelům nejdražších světových automobilů. Bylo jen otázkou času, kdy si tam vyvinou nějaký vlastní. A to se právě stalo.

Z blízkovýchodního Libanonu většinou do světa létají hlavně rakety mířené na Izrael, ale zdá se, že nyní z něj přilétá automobil. Automobilka W Motors z Bejrútu totiž právě představila na autosalonu v Kataru dvoumístné supersportovní kupé Lykan Hypersport, jež se stává vůbec prvním automobilem své kategorie, který v dané oblasti dosud vzniknul. O přípravě tohoto modelu jsme vás předběžně informovali již vloni v létě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lykan Hypersport: první arabský supersport byl právě představen v Kataru

Jak vidíte na snímcích, Lykan Hypersport vypadá opravdu dobře. Jistě, našly by se v něm prvky z modelů renomovaných automobilek (hlavě Lamborghini), ale celé je to moderní, agresivní a jaksi vyvážené. Vynikají hlavně ostře řezané linie v kombinaci s lámanými rovnými plochami, zezadu si všimneme pravoúhlých svítilen směřujících svými vnějšími okraji k zemi.

Zajímavosti | Technika | Design | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Ostatní značky

W Motors Hyper-Sport: sportovní vůz z Libanonu

Lykan Hypersport podle zakladatele společnosti W Motors Ralpha Debbase vyniká také hlavními světlomety LED posázenými diamanty, zlatem prošívaným koženým čalouněním nebo holografickým přístrojovým štítem. Co to tak asi znamená? Těžko říci, pravdou je, že otázek kolem tohoto vozu je celá řada. Jisté je snad jen to, že vznikne pouhých sedm exemplářů modelu Hypersport, přičemž ceny mají začínat v přepočtu na částce 64 260 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hypersport vypadá docela dotaženě

Pokud vám to náhodou přijde hodně, pak vězte, že v ceně každého z vozů jsou náramkové hodinky Cyrus Klepcy v hodnotě 3,8 mil. Kč. O pohon typu Heypersport se postará blíže nespecifikovaný plochý zážehový šestiválec s dvojicí turbodmychadel (zřejmě Porsche) s výkonem 750 koní (552 kW). Z 0 na 100 km/h prý zrychlí za 2,8 s a dosáhne rychlosti 395 km/h. Nová automobilka W Motors se svým Hypersportem zamíří na zákazníky ze Středního a Dálného Východu, ale též Afriky a východní Evropy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků