Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Už za několik dní, přesněji na víkendové monacké výstavě Top Marques, bude evropskému publiku představen arabský supersportovní automobil Lykan HyperSport. V produkčním provedení…

Lykan HyperSport má být prvním arabským supersportem. Tento projekt jsme vám prvně představili již před rokem, ovšem už v listopadu zde byl funkční prototyp. Za tímto modelem stojí jistý Ralph Debbas, resp. jeho libanonská automobilka W Motors, jež byla založena teprve v roce 2012. Už o tomto víkendu se Lykan HyperSport představí na evropské půdě, a to na výstavě Top Marques v Monaku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lykan HyperSport ve své nejčerstvější podobě (foto James Holm)

U W Motors vzali svůj projekt skutečně vážně, vydupat z popela podobně odvážnou myšlenku a doslova během několika měsíců ji dovést až do stádia předprodukčních prototypů, to je úctyhodný výkon. W Motors na svém HyperSportu spolupracuje s řadou specializovaných společností včetně rakouské firmy Magna Steyr a italských studií StudioTorino a Carozzeria Viotti. Produkční linka ještě nestojí, ale měla by vzniknout již brzy kdesi ve Spojených arabských emirátech (SAE).

Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Sport | Design | Ostatní značky

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Podle posledních informací má být HyperSport poháněn motorem s výkonem 770 koní (566 kW) a točivým momentem 998 Nm, přičemž vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 2,8 s a dosáhne rychlosti 394 km/h. Malosériová výroba se má rozběhnout už koncem letošního roku, u W Motors navíc slibují přípravu nového, ještě výkonnějšího modelu. Připomeňme, že letošní Top Marques Monaco startuje již pozítří.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků