Luxusní elektrické BMW bez řidiče bude obrana proti Googlu a Applu

BMW má v plánu na začátku dalšího desetiletí uvést na trh luxusní autonomní elektromobil, který má být revoluční a podle slov šéfa BMW Haralda Krugera přinese doposud nevídaný standard do prémiové individuální dopravy.

Německá automobilka „pospíchá“ s vývojem autonomních systémů řízení, aby měla v záloze soupeře pro americké značky Google a Apple. Google vyvíjí technologii samočinné jízdy už několik let a předpokládá se, že ji nabídne některé z velkých automobilek.

Zajímavosti | Elektromobily | BMW | Design

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

Apple chystá vlastní auto, ale prozatím to vypadá, že první počin ještě nebude jezdit úplně sám. Navíc se zdá, že je to právě BMW, kdo by mohl pro Apple elektrické auto vyrábět. Ve hře je ale i některý z amerických výrobců.

BMW předpokládá, že se během pěti let technologie výroby akumulátorů posune o značný kus dál a dojezd plně elektrických aut se nejen výrazně prodlouží, ale klesne i potřebný čas k nabíjení. Přesto automobilka počítá s tím, že se některé mainstreamové modely bez záložního spalovacího motoru neobejdou.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků