Luxgen U6: tchajwanské SUV má přeplňované motory i head-up displej

Mladá asijská automobilka Luxgen přichází se svým novým SUV U6. Po stránce výbavy a designu by možná nebylo úplně bez šancí ani v Evropě…

Vůbec prvním sedanem mladé automobilky Luxgen z Tchaj-wanu se před nějakými dvěma lety stal sedan Luxgen5. Do té doby se Luxgen zaměřoval především na různé crossovery, připomeňme třeba Luxgen7 připomínající svými proporcemi trochu Porsche Cayenne. Nyní přichází horká novinka v podobě SUV Luxgen U6, jež po technické stránce vychází právě ze sedanu 5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Luxgen U6 Turbo začínající automobilky z Tchaj-wanu

K dispozici bude zatím se zážehovým přeplňovaným čtyřválcem s objemem 1,8 l a výkonových verzích 150 a 170 koní (110, 125 kW), později přibude i větší motor obdobné konstrukce (2,0 T). Převodovky mají být pětistupňové manuální a šestistupňové samočinné, o případném pohonu všech kol se zdroje nezmiňují. 

Zajímavosti | Palivo | Sedany | Byznys | Premiéry | Design | Ostatní značky

Luxgen5: první sedan tchajwanské automobilky

Design interiéru sice budí dojem připomínající SsangYongy, ale nelze mu upřít moderní pojetí a slušnou výbavu. Středu palubní desky dominuje barevný dotykový displej zábavní soustavy dodávané značkou HTC, řidič se může těšit také na výklopnou plochu pro projekci důležitých provozních údajů přes head-up displej.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků